O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
n/a |
Geplaatst - 11/01/2009 : 22:50:14 Ik heb een tyros 3,je kan bestaande midi's bewerken een spoor uitzetten met digital recording gaat dat goed. Maar als je een instrument aanpast en opslaat naar een andere midi gaat en weer terug naar de bewerkte midi dan is hij weer terug met het oude instrument. Weet iemand hoe je dat wel kan bewerken en dat hij dat dan vast houdt, |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 12/01/2009 : 00:59:37 Buono giorno El Torro,
Welkom op dit forum, ik hoop dat al je vragen hier beantwoord worden.
Volgens mij moet je jouw probleem oplossen door na het wijzigen van het instrument naar Song Creator te gaan. Deze zit rechts naast je display onder de knop Digital Recording.
Daar ga je naar het tabblad Channel, en klik je op de B knop (op je display) totdat je bij Set Up bent. Zorg dat je op Top hebt gedrukt bij Song Control (links op je Tyros) Nu kun je je wijzigingen aanbrengen in de Mixing Console (je hoeft hier de Song Creator niet voor af te sluiten, je kunt direct op Mixing Console drukken), ik ga er vanuit dat je dat al gelukt is
Nu komt de belangrijkste stap die mensen vaak vergeten/niet weten dat ze deze moeten doen. Ga terug naar het Set Up scherm van de Song Creator (als je deze opengelaten hebt, gewoon met Exit vanuit de Mixing Console), en druk daar op Execute. De Tyros zal de veranderingen nu doorvoeren. Daarna druk je rechts op Save en sla je je gewijzigde song op waar je wilt.
Dit moet je probleem verhelpen, als je meer vragen hebt kun je deze altijd stellen
Vriendelijke Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
Queasy |
Geplaatst - 12/01/2009 : 00:52:42 Via deze website: http://home.hccnet.nl/f.lijflander/tyros1/Tips/songs%20bewerken.htm vind je hoe dit werkt met Tyros2. Dit werkt ook voor de T3. |
|
|