O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
theplayer |
Geplaatst - 14/01/2009 : 06:55:00 Hallo,
De eerste update staat er. Te downloaden is versie 1.02 Groetjes
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Rene |
Geplaatst - 26/01/2009 : 21:03:16 Hallo Coenraad,
Allereerst welkom op dit forum. Jou bericht is natuurlijk altijd welkom. Zelfs de ervaren Tyros spelers leren van dit forum. Blijf lekker berichten sturen, en stel je vragen.
Rene |
Coenraad |
Geplaatst - 26/01/2009 : 20:21:49 Hallo muziekmakers,
Ik ben nieuw op dit forum en heb op 19-12-2008 een Tyros3 gekocht bij Oostendorp. Ik ben zeer tevreden over dit instrument. Ik wou toch even inhaken op invoeren van de update versie 1.02. Dit lukte bij mij ook niet. Ik ben er achter wat het probleem bij mij was. Ik had aan de achterzijde een externe hardeschijf op de USB-poort zitten. Nadat ik deze had verwijderd, ging het downleaden zoals het behoorde te gaan. Ik hoop voor sommige van u, dat dit misschien voor diegene ook een oplossing is.
Ik vind het leuk dit forum te volgen. Ik hoop dat mijn eerste berichte goed overkomt.
Groeten Coenraad
|
Fred |
Geplaatst - 18/01/2009 : 21:24:56 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door klinkt als
Zojuist met Fred via mailcontact het probleem opgelost. Nadat ik mijn stick geformateerd had ( Tip van Fred!!!) en de bestanden er opnieuw had opgezet liep de update als een tierelier. Nogmaals dank Fred
Graag gedaan
Gr. Fred te B. |
klinkt als |
Geplaatst - 18/01/2009 : 21:10:37 Zojuist met Fred via mailcontact het probleem opgelost. Nadat ik mijn stick geformateerd had ( Tip van Fred!!!) en de bestanden er opnieuw had opgezet liep de update als een tierelier. Nogmaals dank Fred |
Fred |
Geplaatst - 18/01/2009 : 18:14:18 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door klinkt als
ondanks de goede uitleg en adviezen, krijg ik maar geen update op mijn tyros, heb zelfs alles van mijn stick gehaald en alleen de update erop (niet in een map maar 6 aparte icoontjes)en dan nog kom ik niet verder dan een wit scherm met tekst, maar als ik dan op play druk, gebeurt er helaas niets. Gebruik een sandisk stick 16 gig (die overigens wel herkent wordt door de tyros tav midi). Wat kan ik nog meer doen!
Welke playknop druk je dan op? je moet de start/stop knop indrukken. Heb je de update instructies niet? Als het je niet lukt mail me dan maar ff, dat gaat wat sneller. Gr. Fred te B. |
klinkt als |
Geplaatst - 18/01/2009 : 15:47:28 ondanks de goede uitleg en adviezen, krijg ik maar geen update op mijn tyros, heb zelfs alles van mijn stick gehaald en alleen de update erop (niet in een map maar 6 aparte icoontjes)en dan nog kom ik niet verder dan een wit scherm met tekst, maar als ik dan op play druk, gebeurt er helaas niets. Gebruik een sandisk stick 16 gig (die overigens wel herkent wordt door de tyros tav midi). Wat kan ik nog meer doen! |
Player |
Geplaatst - 18/01/2009 : 12:34:32 Hallo Klinkt Als,
Het is wat Fred aangeeft, je moet de uitgepakte foles kopieren naar de root van je USB stick. d.w.z. NIET in een folder. Als je dit doet zal bij het opstarten de nieuwe firmware worden herkend en geinstalleerd.
gr. Player |
Fred |
Geplaatst - 17/01/2009 : 23:48:25 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door klinkt als
de update staat op mijn stick. Als ik mijn tyros opstart zoals aangegeven voor de update te installeren krijg ik alleen een wit scherm met wat tekst, maar geen"now loading", hoelang moet je die startknop dan ingedrukt houden. Er gebeurt dus niets. Graag advies
OK: dus je hebt de losse files op je stick staan,(niet in een mapje dus!!) daarna: Stick in je T3, opstarten met start/stop ingedrukt naast de sync/start, loslaten als je dat witte scherm met zwarte letters ziet. Dan opnieuw de start/stop knop indrukken om de update te starten. Daarna moet je wachten tot je de melding krijgt, dat de update compleet is. Zet je T3 uit en verwijder de usb stick. Controleer door: Functietoets/Utility/tabblad owner/Toets 7of8 indrukken om te kijken of de versie 1.02 is geworden. Zo ja KLAAR
Gr. Fred te B. |
klinkt als |
Geplaatst - 17/01/2009 : 21:09:26 de update staat op mijn stick. Als ik mijn tyros opstart zoals aangegeven voor de update te installeren krijg ik alleen een wit scherm met wat tekst, maar geen"now loading", hoelang moet je die startknop dan ingedrukt houden. Er gebeurt dus niets. Graag advies |
Oostendorp |
Geplaatst - 16/01/2009 : 10:32:38 Beste Tyros 3 klanten,
We hebben inmiddels de link problemen opgelost, dat wil zeggen dat niet meer gebruikmaken van downloads van onze eigen server. Deze bleek veel sneller dat de Yamaha server, maar helaas zijn er toch wat mensen die tegen problemen aanliepen. Uiteraard testen wij goed door voor wij zaken op de site plaatsen echter blijven computers computers en werkt het toch niet overal zoals we het graag zouden willen.
Mocht iemand nog tegen fouten of problemen aanlopen met de downloads dan horen we dit graag. Mail dan even naar mark@oostendorp-muziek.nl Excuus voor het ongemak en veel speel plezier en wie weet tot vanavond bij de demonstratie: http://www.ty3.nl/tyros_3_demonstraties
Met muzikale groet Mark |
Fred |
Geplaatst - 15/01/2009 : 23:07:59 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
http://music-tyros.com/en/downloads/index.html
Hier vind je de officiele Yamaha Tyros3 downloads. Werken prima! Geen idee wat er met de zip-file van Henk aan de hand is, zowel winzip als winrar krijgen 'm niet uitgepakt.
Volgens mij waren we gelijk aan het typen
Fred te B. |
T-Rossie |
Geplaatst - 15/01/2009 : 22:58:49 http://music-tyros.com/en/downloads/index.html
Hier vind je de officiele Yamaha Tyros3 downloads. Werken prima! Geen idee wat er met de zip-file van Henk aan de hand is, zowel winzip als winrar krijgen 'm niet uitgepakt. |
Fred |
Geplaatst - 15/01/2009 : 22:21:01 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Hoi Fred,
Het updaten heeft altijd zin. Het kost een vermogen om zo'n update te ontwikkelen en dat doen ze echt niet voor niets. Veel gebruikers zijn angstig om deze handeling uit te voeren, maar als je even doorleest hoe je moet handelen, stelt het niets voor. Ook op mijn site kun je in het nederlands lezen hoe het werkt. Staat onder Tyros2, maar komt redelijk overeen met de Tyros3. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Hoi Frans,
Nee ik ben niet bang voor de handeling, maar vroeg me gewoon af of er merkbare verschillen zijn. Ik lees nu wel het e.e.a. en zal m'n machientje dus ook maar even up to date brengen.
ALLEEN WEL JAMMER, DAT IK NA DOWNLOAD OP TWEE COMPUTERS DE FILES NIET KAN UITPAKKEN!!!!! HENK HELP De update van Yamaha zelf werkt wel, maar hoe zit het nu met de scatvoices, want die wil ik ook graag Gr. Fred te B. |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 15/01/2009 : 17:24:40 Volgens mij heeft de Tyros 2 3 updates in ontvangst mogen nemen
In ieder geval zijn ze tot versie 1.3 gekomen, en ik meen me te herinneren dat 1.1 en 1.2 ook voorbij zijn gekomen.
Groeten, Martijn
EDIT: Ik zie net op de site van Frans dat de T-2 4 updates heeft gehad. Voor details en informatie: Frans' Site en dan links op OS Upgraden
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
laakies |
Geplaatst - 15/01/2009 : 16:38:01 Hoi,
Gelukkig doen mijn custom voices van Irishacts ( http://www.irishacts.com) na de nieuwe update versie 1.02 het allemaal weer perfekt.
In de oude versie bleven sommige toetsen hangen met het geluid, dus deze upgrade heeft dus o.a. met het custom voice gebeuren te maken.
En natuurlijk kleine andere probleempjes waar wij nog niet achter zijn gekomen.
Mischien dat Frans hierop een antwoord kan geven: Hoeveel updates zijn er destijds voor de Tyros 2 uitgekomen?????
Ben benieuwd naar het antwoord,
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |