Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 CONVERTEREN

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
ROMANTIKO Geplaatst - 25/01/2009 : 11:08:01
even een vraagje :wat moet er al geconverteerd worden Ik heb nl veel registraties,midifiles,styls,audio,custvoices van mijn Tyros2:moet alles eerst geconverteerd worden alvorens over te zetten op mijn TYROS3??wie weet meer?? RIKO
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Rene Geplaatst - 26/01/2009 : 17:59:40
Hoi Romantiko,

Ik zou alles in de Tyros 3 zetten, dan hoor je vanzelf wat je eventueel weer moet gaan veranderen. ( na het converteren.)
Zo heb ik het zelf ook gedaan.

Rene
ROMANTIKO Geplaatst - 26/01/2009 : 14:53:35
ja Rene bedankt voor de vlugge reaktie,geen probleem ik zal mijn registraties wel herprogrammeren,alleen wilde ik weten of de niet originele stylen(stylfiles) en de midifiles eerst moeten geconverteerd worden alvorens die terug te gebruiken met de Tyros3,indien dit niet nodig blijkt hoef ik dit ook niet te doen!Alvast bedankt groetjes RIKO
Rene Geplaatst - 26/01/2009 : 10:43:26
Hallo Romantiko,

Als ik jou was, Romantiko, zou ik de registraties opnieuw in programmeren in de Tyros 3. Je kan ze wel gebruiken, maar niet alles werkt optimaal. ( praat uit ervaring )
De foutmelding die je krijg, zou misschien aan de audiofiles kunnen liggen. Volgens mij hoef je deze niet te converteren. Maar dat weet ik niet zeker.

Rene
ROMANTIKO Geplaatst - 25/01/2009 : 14:22:49
ok Trossie en Martijn ,maar bij het converteren krijg ik steeds de melding :some files cannot be converted ? of doe ik iets verkeerd??alvast bedankt RIKO
T-Rossie Geplaatst - 25/01/2009 : 12:39:52
Even een kleine opmerking:

Het converteren van registraties is niet direkt een 'garantie' voor optimaal gebruik van de T3 klanken/mogelijkheden. Je zult er toch nog wel een paar uurjes zoet mee zijn om het beste eruit te halen....
Tyr0s_Fre4k Geplaatst - 25/01/2009 : 11:32:06
Registraties, midifiles, multipads, customvoices en customvoice libraries en styles moeten geconverteerd worden.
Audio is niet nodig.

Converteren van T2 naar T3 doe je met de fileconverter die je hier kunt downloaden. Hij staat onder het kopje Miscellaneous onderaan de site. Je moet de Tyros 3 fileconverter hebben.

Succes ermee.

Groeten,
Martijn

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000