O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
lode |
Geplaatst - 17/02/2009 : 15:14:20 Hallo T3-Players. De Preset songs bevinden zich normaal onder Song I.Ik stel vast dat deze bij mij eveneens onder Song II staan.Mogelijk heb ik in het verleden iets verkeerd gedaan.Zo ja,hoe kan ik deze terug wissen? Lode |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
lode |
Geplaatst - 19/02/2009 : 15:31:25 Hello Matijn & Frans. Via de soft reset is inderdaad m'n probleem opgelost. Met dank voor de reacties. Groetjes Lode |
theplayer |
Geplaatst - 18/02/2009 : 11:43:37 Hallo Lode,
Het is helemaal geen probleem als ze ook onder Song II staan. Als je song II naar een andere map wilt laten verwijzen, kun je dat gewoon doen door de bestaande verwijzing over te schrijven. Kijk eens op mijn site bij Tyros2 > Tips > Knoppen koppelen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 18/02/2009 : 10:57:45 Je kunt de Tyros ook een "soft" reset geven, geen enkel bestand wordt zo gewijzigd, maar de instellingen worden weer gemaakt zoals hij uit de fabriek kwam.
Je moet hier de hoogste C toets inhouden tijdens het opstarten. Ook jouw probleem wordt hiermee verholpen.
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
lode |
Geplaatst - 18/02/2009 : 10:55:28 Hallo Rene & Wim. Bedankt voor jullie reactie. Mogelijjk was m'n vraag niet duidelijk.Bij mij staan de 5 Preset Songs die er vanaf de fabriek instaan,zowel onder Song I als onder Song II.Ik begrijp uit de handleiding dat deze enkel onder Song I staan.Ik wou dus weten of de Preset Songs onder Song II op e.o.a. manier kunnen gewist worden.Uiteraard kan men uit veiligheidsoverweging geen Presetbestanden wissen.Ik vraag me af of b.v:een factoryreset hier mogelijk een oplossing zou bieden.Zoja,welke voorzorgsmaatregelen moet ik dan nemen.Een copy van de HD staat reeds op m'n computer. Gr. Lode |
tyro |
Geplaatst - 17/02/2009 : 20:21:22 Song I, II, III, EN IV kun je zelf toewijzen.
staandaars staat onde Song I de presetsongs.
Deze 4 knoppen kun je toewijzen net als de Styles via File Acces.
Selecteer een Bestandsmap met songs, midifiles die je onder Song I t/m IV Druk op view onderin het scherm en dan memory links en dan een van de 4 song knoppen
Zo kun je dit ook doen met de 11 style knoppen. Map kiezen waarin styles staan byv op de HD via view, memory en een style knop heb je snelkoppeling naar deze map gemaakt Via File acces en de styleknop kun je razend snel switchen naar mappen
Gr. Wim
|
Rene |
Geplaatst - 17/02/2009 : 19:32:37 Hallo Lode,
De vijf songs die er vanaf de fabriek in staan, kunnen niet gewist worden. Wel kan je deze copyeeren naar bv. de user of de hd. Dan kan je ze wel weer wissen.
Rene |