O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
joflecken |
Geplaatst - 22/02/2009 : 15:29:30 Hallo mensen, ik heb een vraag, of eigenlijk mededeling. Als ik een bestaande style programeer, op de T3 en ik verander naar de volgende style, dus bv van a-naar b, of van b-naar c dan vind ik het een nadeel dat de klank nog even doorklingt bij de volgende style. Vooral strings hebben dit. Ik weet dat ik het moeilijk omschrijf, maar misschien zijn er leden die dit ook al eens meegemaakt hebben. Graag advies. Groetjes Jo |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Rene |
Geplaatst - 22/02/2009 : 23:00:26 Het is toch allaaaaaf
Rene |
joflecken |
Geplaatst - 22/02/2009 : 19:55:25 Dank voor de snelle reactie, ik probeer inderdaad de voice op tijd los te laten, maar dat valt niet altijd mee. Wat ook help is de OTS uitzetten en de klanken programeren dan heb je het probleem niet. Groetjes en allaf Rocco |
T-Rossie |
Geplaatst - 22/02/2009 : 16:15:45 Jo, Je omschrijft dit heel goed, het is een bekend 'probleem'. Er is al veel over geschreven en technisch gezien zeer verklaarbaar. Zoek bv. maar op het t2 forum.
Het is zaak dat je als toetsenist leert om tijdens een stylevariatie wisseling (dit bedoel je toch?) zo weinig mogelijk toetsen in blijft drukken. Dus vlak voor de fill even los- en erna kun je weer direkt 'aan de gang'
|