O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
joflecken |
Geplaatst - 18/03/2009 : 21:51:11 Beste mensen, als ik een song speel op de T3 dan kan ik als ik dat wens de song op de tyros zien middels noten. Zij geven dan precies aan wat ik ingespeeld heb. Maar nu zet ik de song op een stick, en doe deze vervolgens in de computer. Met welk programma kan ik die noten invoeren en vervolgens uitprinten. Met groet Jo |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
n/a |
Geplaatst - 21/03/2009 : 08:24:22 Hallo Jo hier nog even de link. Deze is inderdaad gratis zoals Frans het zegt
Onderaan deze link zie je in het blauw " download " blauw rechthoekje.
http://www.notation.com/DownloadNotationPlayer.htm
sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist.
|
Eggie |
Geplaatst - 21/03/2009 : 00:08:49 Hoi Robert,
Bedankt voor je tip. |
theplayer |
Geplaatst - 20/03/2009 : 22:36:28 Hallo Jo,
Volg die link zoals omschreven en je kunt een gratis versie downloaden. Die kan niet zoveel als de full-versie, maar ja: het is gratis!!! Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
joflecken |
Geplaatst - 20/03/2009 : 22:02:09 Beste mensen, jullie zullen hier vast en zeker meer verstand van hebben dan ik. Ik vroeg gewoon een programma voor de noten welke ik op de T3 speel uit te printen. Dit kan zoals ik begrepen heb met midinotate. Mijn vraag kan ik dat programma gewoon downloaden, of moet ik dat ergens kopen. Graag reactie bvd Jo |
n/a |
Geplaatst - 20/03/2009 : 21:13:00 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Eggie
Ik kan dus wel een bepaald spoor selecteren om uit te printen, maar hoe krijg ik er de akkoorden bij?
Ik heb er ook problemen mee, vooral 9-11 en 13 accoorden . Nou ja ik schrijf ze gewoon sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
Trebor |
Geplaatst - 20/03/2009 : 15:07:02 Hi Eggie
Select (bovenaan) Track
schuif naar onderaan het veldje:
select: Transcribe Chordnames.
(voorlaatste keuze)
BTW je kan ook verschillende sporen samen uitprinten; maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt ?
Geluk ermee. |
Eggie |
Geplaatst - 20/03/2009 : 13:04:10 Ik kan dus wel een bepaald spoor selecteren om uit te printen, maar hoe krijg ik er de akkoorden bij? |
Rene |
Geplaatst - 19/03/2009 : 20:56:35 Hallo heren,
Hoe schrijf ik mijn muziek: ik speel een track in op mijn Tyros3. Vervolgens sla ik dit op, op een usb stick. Laad een simpele versie van cubase........en printen maar
Rene |
Trebor |
Geplaatst - 19/03/2009 : 20:42:27 Blij dat iemand terug (een stukje) verder geholpen is.
Robert |
F.van Holten |
Geplaatst - 19/03/2009 : 20:34:16 Sis Niets ten nadele van zelf muziek schrijven, Ik doe hetzelf nog regelmatig. Maar in mijn grijze geheugen had ik een song, maar geen muziek daarvan, nam deze op met de recorder van de Tyros, en schreef dan de muziek over, en dat is nu een stuk eenvoudiger.Vandaar mijn reactie. FvH
|
n/a |
Geplaatst - 19/03/2009 : 19:01:00 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten
Trebor Ik kreeg onderhand een lam handje van het schrijven, en muziek is om te lezen en niet om te schrijven,dat doen anderen, dus wat een luxe,het staat op mijn PC en werkt PERFECT. bedankt voor de info FvH
Graag gedaan ? sis
F.van Holten |
Geplaatst - 19/03/2009 : 18:52:30 Trebor Ik kreeg onderhand een lam handje van het schrijven, en muziek is om te lezen en niet om te schrijven,dat doen anderen, dus wat een luxe,het staat op mijn PC en werkt PERFECT. bedankt voor de info FvH |
n/a |
Geplaatst - 19/03/2009 : 18:34:39 Nou ehh trebor, ik schrijf nog veeeeeeel met de hand . Het heeft toch iets unieks vind ik Alhoewel een printerversie wel leuk is Wat betreft die tienduizenden midifiles op het internet, OEFFF , als je daar nog één tussen vind die goed is, moet je al veel geluk hebben, maar dat geef je trouwens ook aan sis
Trebor |
Geplaatst - 19/03/2009 : 18:25:28 Hi FVH
je hebt hopelijk Midinotate ondertussen op de HD staan EN geïnstalleerd op je PC. Je zal zien: een fluitje van een cent om het te gebruiken, en wat een luxe. Ja kan immers niet enkel je eigen midi's op noten zetten, maar, ALLE midisongs van het Net (en er zijn er tienduizenden te vinden op allerlei sites, de één al beter dan de andere; maar je hoeft enkel het kaf van het koren te scheiden...)
Je kan ze ook gewoon opslaan daarna op je PC, (uitprinten met een PDF creator : ook gratis te downloaden.). Die kan je dan in een map plaatsen als: mijn partituren of zoiets. Zo komt heel wat muziek binnen je bereik, en het is nogal wat properder dan een handgeschreven kopij.
Je kan dan gewoon afprinten naar believen.
Geniet ervan
Robert
|
n/a |
Geplaatst - 19/03/2009 : 15:55:37 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten
Waar is dit te downloaden, want het zou een uitkomst zijn, nu schrijf ik handmatig alles nog over. FvH
Onderaan deze link zie je in het blauw " download " blauw rechthoekje.
http://www.notation.com/DownloadNotationPlayer.htm
sis