O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
klinkt als |
Geplaatst - 01/04/2009 : 22:45:01 Eindelijk is ie er dan. Het Oostendorp pakket!! Ben net thuis en moet zeggen, niets is te veel gezegd/ beloofd. Ben benieuwd of de rest van de forum-gangers er ook zo over denken. vooral de nieuwe FBBS style klinkt erg goed.
Groeten,
Klinkt als |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
MrBoembas |
Geplaatst - 13/10/2009 : 02:08:39 citaat:
Dat komt omdat in het begin, toen dit forum online was hier veel binnenkomers waren die meteen al een vraag hadden. Die werden netjes geholpen door forumleden en daarna hoor je er niks meer van. Zo heb ik ook veel mails gekregen met alle soorten vragen die ik netjes beantwoorde. Daarna hoor je niks meer , ze zijn geholpen en doei .Geen bedankje niks ... Denk dat Frans ( moderator ) dit bedoeld ? Een kleine voorstelling is altijd leuker, dan weten we met wie we te maken hebben ... sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist.
Ach Sis de echte Tyros aanhang van dit forum blijft altijd komen en daar doen wij het toch ook voor of niet? :D.
Grtz,
Daniel.
|
larsjansen |
Geplaatst - 12/10/2009 : 14:05:01 Als er mensen zijn die nog geen inlogcode hebben voor de ty3.nl website. Graag even een email naar mij. Dan zorg ik ervoor dat je het z.s.m. toegestuurd krijgt.
Let wel, alleen mensen die bij Oostendorp hun Tyros 3 keyboard hebben aangeschaft. Degene die geen Tyros 3 bij Oostendorp hebben gekocht, krijgen dan ook geen inlogcode. |
n/a |
Geplaatst - 26/05/2009 : 23:09:37 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door burago
Ik zie niet in waarom dit soort dingen niet op forums gevraagd kunnen worden, dit vind ik nl juist wel iets voor forums. Het is een ander verhaal als ik om orinigele software van yamaha ga vragen! Hier zal ik ook zeker niet om gaan vragen, dit hoort gewoon netjes gekocht te worden.
Dat komt omdat in het begin, toen dit forum online was hier veel binnenkomers waren die meteen al een vraag hadden. Die werden netjes geholpen door forumleden en daarna hoor je er niks meer van. Zo heb ik ook veel mails gekregen met alle soorten vragen die ik netjes beantwoorde. Daarna hoor je niks meer , ze zijn geholpen en doei .Geen bedankje niks ... Denk dat Frans ( moderator ) dit bedoeld ? Een kleine voorstelling is altijd leuker, dan weten we met wie we te maken hebben ... sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
theplayer |
Geplaatst - 26/05/2009 : 22:21:49 Hallo Burago,
Welkom en leuk dat je deel wilt nemen aan dit forum. Maar er moet mij wel één ding van het hart. Ik vind het n.l. niet erg netjes om binnen te komen zonder verder iets te zeggen en meteen om software te gaan vragen. Dat is nu net iets wat we op dit forum niet doen. Wij behandelen vragen en lossen problemen op(indien mogelijk) Als je die hebt, helpen we je graag, maar op deze vraag gaan we verder niet in. groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Ruud |
Geplaatst - 18/04/2009 : 17:34:16 Hallo beste mensen,
In de e-mail met de klanten-inlogcode die begin april is verstuurd aan eenieder die zijn/haar Tyros3 bij Henk heeft gekocht, staat ook nog het volgende citaat:
"...De 2 DVD’s zijn bijna klaar en de winterjas is binnen. Deze winterjas kunt u bij gelegenheid alvast op komen halen, we zullen dan aantekenen dat u deze al ontvangen heeft. Het wordt te duur om die apart op te gaan sturen. Wij zitten er wel aan te denken om u in april de 2 DVD’s alvast te versturen en de rest van het pakket daarna als het klaar is....".
De jas kun je dus ophalen bij Henk, en aan de rest van het servicepakket wordt momenteel nog hard gewerkt.
Groet, Ruud |
laakies |
Geplaatst - 18/04/2009 : 13:13:16 Hoi,
Ik heb ook nog helemaal niks gezien laat staan iets ontvangen
Het enigste is de inlogcodes, maar jasje of sounds of weet ik allemaal wat erin het pakket zit wodt afwachten dan maar
Maar ik ben zo te zien niet alleen die niks heeft ontvangen en das een zalige troost
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Fred |
Geplaatst - 17/04/2009 : 20:14:09 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door guus
Knap jasje, perfect geregeld Henk bedankt.
Guus
Hoezo jasje
Ik heb nog niks gezien, maar wie weet
Gr. Fred te B. |
Ruud |
Geplaatst - 15/04/2009 : 11:33:05 Ik heb m'n jas vorige week ook opgehaald. Leuke zwarte jas met grijze fleece-voering en opdrukken van: Oostendorp, Yamaha en Tyros. Bedankt Henk.
Groet, Ruud |
guus |
Geplaatst - 15/04/2009 : 11:01:08 Knap jasje, perfect geregeld Henk bedankt.
Guus |
klinkt als |
Geplaatst - 09/04/2009 : 23:43:36 Diverse pogingen gedaan om het sfx bestand in te laden in de T3, maar op het laatst krijg ik steeds de melding dat het een unsupported file is. (uvn!!) Heb alleen het bestand sfx 2 genoemd ipv sfx1.(heb al een sfx 1 bestand!) Bestaat er zoiets van een uitleg voor superbeginners??? De andere download orgelklanken van de Oostendorpsite ging vrijwel gelijk goed.
groeten |
appie21 |
Geplaatst - 07/04/2009 : 20:17:51 ik kan de orgel.zip nog niet openen moet ik nu een mac kopen? |
reyer |
Geplaatst - 07/04/2009 : 19:17:10 Nou ik ben er eindelijk uit..... Wanneer je de SFX zip file download kun je hem openen met 7ZIP (freeware) wanneer je dan in de zipfile bladert zie je het bestand SFX-1.S946.TVN die kun je vervolgens uitpakken. Nog wel even met de T3 convertor omzetten anders gaat ie helemaal niks doen. TVN is voor T2 UVN is voor T3. Laden et voila. Succes.... |
abraham |
Geplaatst - 06/04/2009 : 12:12:14 Klopt, ik bezit een iMac, dus ik had ook geen problemen met openen en laden. |
T-Rossie |
Geplaatst - 06/04/2009 : 10:29:15 Ik meen me te herinneren dat Mark een MacBook (Apple) heeft en dat zou kunnen verklaren dat Coenraad (ook Mac) geen problemen heeft en de meeste anderen met PC's wél.
|
Coenraad |
Geplaatst - 06/04/2009 : 09:20:59 Hallo Fred,
ik heb gelezen o.a. bij Laakies, dat het inloggen wel gaat, maar de files niet te openen zijn. Daarom dacht ik dat het misschien belangrijk was te melden dat ik het in het mapje heb laten zitten toen het bij mij goed ging.
Groeten Coenraad |