O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
laakies |
Geplaatst - 22/04/2009 : 20:41:37 Hallo Tyros3 liefhebbers,
De eerste demo ( sound) van het expansion pack is te beluisteren klik op deze link: http://music-tyros.com/
Ik moet zeggen het klinkt erg goed, en zal deze zeer zeker ook gaan aanschaffen als deze officieel uitkomen.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
14 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
pianoplayer |
Geplaatst - 10/05/2009 : 01:56:15 Hoi,
ik heb met een creditcard betaald en toen kon ik de klanken downloaden. Ze waren ontworpen voor de tyros 2. Maar ik geloof dat je de klanken eerst moet converteren voor ze werken in de tyros 3. Je weet vast hoe dat werkt. De detuned piano doet het prima op de tyros 3. De concertgrand vond ik minder goed. is ook een bestand van 800 mb. Die gebruik ik dan ook niet meer.
Jurgen |
joflecken |
Geplaatst - 09/05/2009 : 19:23:34 hallo pianoplayer die geluiden van irish scts vind ik nioet slecht. Ik vind die vrouwestem met vibrato zeer goed, en dat voor 5 euro. Doen deze het ook op de T3 en hoe moet ik deze bestellen. Groetjes Jo
|
n/a |
Geplaatst - 04/05/2009 : 18:27:08 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
daarnaast heb ik nog een LIEVE vrouw en die kost ook nog geld Gr Toine Tyros 3 xxl + Stagepass 300
Nou, ehhh , dan heb je een supervrouwtje Ik heb er ook zo één , ze is wel doctor en die mag er zelf voor werken en ik ook Oh ja , de mijne studeerd nog verder voor professor, weinig thuis enzo... Ben er blij mee, is 8 jaar jonger dan ik Wat die soundpakkets betreft : zeer goed, zeer duur , even doorsparen en je hebt een motif , elk zijn keuze . sis Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
MrBoembas |
Geplaatst - 04/05/2009 : 16:01:37 Dat Choir & Vocal pakket klinkt heel mooi Wauw.
Grtz,
Daniel. |
laakies |
Geplaatst - 03/05/2009 : 19:23:55 Och Rene,
Een hobby mag geld kosten.
En dat heb IK er graag voor over mits de packs mij aanstaan.
De Peomo-sounds kosten ook flink eurootjes, en uit eten gaan kost ook veel geld, mij auto blijft geld kosten, daarnaast heb ik nog een LIEVE vrouw en die kost ook nog geld
Maar tot nu toe kan ik het allemaal nog betalen, en zolang dat kan doe ik dat maar, want je leeft maar 1 keer.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Rene |
Geplaatst - 03/05/2009 : 19:11:02 Ik toch al gezegd, dat je moet gaan sparen
Rene |
Ruud |
Geplaatst - 03/05/2009 : 17:25:00 Volgens Martin Harris (demo Frankfurt) rond de $200,- Euro....?
Groet, Ruud |
Hanswiel |
Geplaatst - 03/05/2009 : 12:31:53 Wie heeft er een idee hoeveel dat gaat kosten?
Henske |
pianoplayer |
Geplaatst - 01/05/2009 : 18:50:32 Hoi,
ik vind de stemmetjes die door Irish Acts gemaakt worden ook heel goed. http://www.irishacts.com/ezypal/index.php?do=catalog&c=yamaha_tyros_2
5 euro per stemmetje. Ik kocht al de "detuned piano" dat is een honkytonk en vind hem heel goed. De Concert Grand kocht ik ook voor de tyros 2, maar heb er in de tyros 3 geen behoefte meer aan. Bovendien vond ik de concert-grand niet echt mijn ding. Op hun site lees ik dat hij op 3 geluidssterktes gesampled is. Wel, de eerste sample hoor je alleen als je de toets super-zacht indrukt. Zo zacht dat je de toets heel traag moet indrukken: zo kan ik niet spelen. Ik hoor eigenlijk maar één sample. Bij een harder toucher hoor ik hem niet overgaan naar de derde sample. Ideaal is natuurlijk als je die overgangen niet hoort. Maar het verschil tussen de eerste en de tweede sample is zo groot: dan moet je ook het verschil tussen de tweede en de derde sample horen. Ik heb nog niet geprobeerd om de klank te bewerken... Er zitten wel aardige gelayerde soundjes in: piano/strings. Piano/vokaal. Piano/vokaal/strings. De demo's van de detuned piano op hun site zijn representatief: zo klinkt het bij u thuis ook. Ik weet niet hoeveel het yamaha-pack gaat kosten. Maar het loont de moeite om even naar irishacts te surfen alvoor veel geld aan het yamaha-pack te spenderen. Jurgen |
Rene |
Geplaatst - 23/04/2009 : 19:01:43 Guus,
Er komt ook een pakket uit met diverse orgelgeluiden, waaronder de Hammond en de Theaterorgels.
Rene |
Rene |
Geplaatst - 23/04/2009 : 18:59:55 Als ik jou was, zou ik maar heel snel gaan sparen, want ze zijn niet goedkoop
Rene |
Hanswiel |
Geplaatst - 23/04/2009 : 15:13:44 Klinkt erg goed. Ben benieuwd naar de rest en de prijs.
Henske |
guus |
Geplaatst - 23/04/2009 : 12:56:32 Jammer dat er nog geen orgelgeluiden uit zijn. Eerlijk gezegd moet je de vocals leren spelen en weten waar de bepaalde stem karakters zitten als ik deze sample zo hoor.
Verder vindt ik de stemmen bijzonder goed.
Ik ben eerlijk meer voor de orgel sounds bvb een vet hammond geluid.
Guus |
Soneg |
Geplaatst - 22/04/2009 : 23:06:15 Klinkt wel aardig,niet spectaculair. Eigenlijk horen deze geluiden er standaard in te zitten,dit had mn Technics KN6000 7 jaar geleden al,in dezelfde kwaliteit. Ik zal er mn geld niet aan uitgeven,ik gebruik dit soort geluiden zelden of nooit. Geef mij maar een stevige drumkit.
Soryt
|