O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
eddy vanzee |
Geplaatst - 24/05/2009 : 17:38:33 Hallo beste muziekliefhebbers, mijn naam is eddy en ik ben een nieuweling op dit forum. Bij deze wens ik de initiatiefnemers en de mensen die zich de moeite getroosten om hun ervaring zomaar ter beschikking stellen, hartelijk te feliciteren en te bedanken. Werkelijk een tof forum met veel relevante informatie. Zelf heb ik vroeger een Korg i2 gehad (1995), prima toestel, doch voor mij vrij ingewikkeld, ben in 2005 overgestapt naar Tyros, wat een verschil in gebruiksgemak, heb nu een Tyros3 waarover ik heel tevreden ben.
Ciao eddy
|
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Rene |
Geplaatst - 26/05/2009 : 20:04:00 Hoi Eddy,
Ook namens mij, welkom op dit forum. Heb je iets te vragen, of iets te melden wat wij nog niet weten, meldt het op dit forum.
Rene |
laakies |
Geplaatst - 25/05/2009 : 17:27:24 Hoi Eddy,
Natuurlijk ben je van harte welkom op dit forum, enne jij gefeliciteerd met je Tyros 3!! ( een geweldig ding he )
Je zult net als andere tyros liefhebbers veel nut van dit forum ondervinden, want het is een hechte club die elkaar lekker verder helpt bij probleempjes.
Nou nogmaals welkom, en tot de volgende post,
Groetjes van Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
theplayer |
Geplaatst - 24/05/2009 : 17:48:33 Hallo Eddy,
Van harte gefeliciteerd met je Tyros3. We vinden het leuk dat je ons komt versterken op het forum. Of het nu met ervaringen is of met vragen, je bent welkom. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|