O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
rita |
Geplaatst - 22/06/2009 : 15:15:55 hallo allemaal even nog een vraagje,ik heb de sfx succesvol erop gezet, echter de jodel krijg ik wel. maaaar als ik ritme aanzet, ik heb een paar nrs waar de jodel leuk is onder mijn multipads, krijg ik de paus weer, die ik ook opgeslagen heb, heb baby,jodler, en paus opgeslagen, op hd, zoek ik ze op, zet hem onder mp zo gauw ritme begint, weg jodler en komt die paus op de mp. bijkomstig, als de sfx op mijn toetsen staat en ik zoek de jodler weer op, moet ik hem eerst weer uit doen, en dan staat hij er weer bij, hij is helemaal weg ook al doe ik octaaf +3 weg jodler. heb nieuwe map aangemaakt in mp records helpt nixx!! doe ik iets niet goed? ik betwijfel het omdat de andere geluiden wel onder mijn mpads reageren terwijl ritme loopt gr ryta |
9 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
rita |
Geplaatst - 23/06/2009 : 15:06:46 ok hastikke bedankt allemaal weer gr ryta |
Rene |
Geplaatst - 23/06/2009 : 13:32:40 Hallo Rita,
Als het niet uitmaakt wanneer de jodel er is, kan je er ook een wave file van maken met de harddisk-recorder. Je kan er dan altijd over beschikken wanneer het je uit komt. Dit heb ik met sommige effecten ook gedaan. Je bent dan nooit afhankelijk van de styles of multipads. Misschien is dat ook iets voor jou.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
MrBoembas |
Geplaatst - 23/06/2009 : 11:44:06 Dan zul je hem weer opnieuw er moeten opzetten vrees ik. maar kan het ook niet komen door dat je een ander akkoord pakt dat die daardoor veranderd of is die echt gewoon helemaal verdwenen?
Grtz,
Daniel. |
rita |
Geplaatst - 23/06/2009 : 11:00:54 ja ook die gebruik ik, en dan krijg je die treintjes Het gaat er mij om, dat ik die jodler iedere x verlies, en als ik hem dan uit doe, en weer aan, is hij terug! heel vreemd gr ryta
|
Peter H |
Geplaatst - 22/06/2009 : 21:27:21 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rita
staat uit, Maar, ik heb nu een geheel nieuwe map aangemaakt, in de mp records, en nu blijft hij staan,maar het blijft vreemd, dat ik hem iedere keer uit en aan moet doen, om het geluidje van de jodel terug te kunnen krijgen. Rest van sfx werkt prima gr ryta
Hallo Rita, Gebruik je de knop Transpose ook????? Als ik die gebruik, krijg ik ook een ander geluid. Groetjes; Peter |
rita |
Geplaatst - 22/06/2009 : 20:53:42 staat uit, Maar, ik heb nu een geheel nieuwe map aangemaakt, in de mp records, en nu blijft hij staan,maar het blijft vreemd, dat ik hem iedere keer uit en aan moet doen, om het geluidje van de jodel terug te kunnen krijgen. Rest van sfx werkt prima gr ryta |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 22/06/2009 : 19:42:46 Weet je zeker dat je niet OTS-link hebt aanstaan? Zit naast de ACMP knop.
Dat is naar mijn weten, naast een registratie, de enige manier waarop je voices automatisch veranderd worden.
off-topic Misschien is het handig om je tekst in alinea's te verdelen, en hoofdletters en punten op een goede manier te gebruiken. Nu staat er een grote wirwar van woorden, waar moeilijk wijs uit te worden is. (even naar aanleiding van T-Rossie's probleempje) Gebruik gerust een entertje na een zin, en begin 'm alsjeblieft met een hoofdletter. Er is ruimte genoeg op een pagina, en het leest een stuk prettiger.
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
rita |
Geplaatst - 22/06/2009 : 19:03:27 dat is dan jammer , want ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen ,resumee, de geluidjes van de sfx, het jodler geluidje wat onder de multipads gezet, wordt, blijft niet vaststaan! zodra je het ritme aanzet, waarmee je gaat spelen , is het jodel geluid weg, en komt er gewoon een ander geluid voor in de plaats! in mijn geval het geluid van de paus!! die ook op de sfx staat, terwijl ik die niet aangeklikt heb!!+ dat ik mijn t3 weer uit moet zetten, en aan, om alle geluiden incl het jodel geluid, weer op mijn toetsen te hebben, want het jodel geluid ontbreekt! is gewoon weg! is het nu wat duidelijker? gr ryta |
T-Rossie |
Geplaatst - 22/06/2009 : 18:13:14 Rita,
Het ligt mogelijk aan mij, maar van wat je opschrijft begrijp ik h-e-l-e-m-a-a-l niets |
|
|