O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Jos tesser |
Geplaatst - 23/06/2009 : 08:05:41 Hallo, sinds gisteren ben ik ook in het bezit van de Tyros 3. Ik ben de gebruikshandleiding aan het bestuderen maar zit eigenlijk in tijdnood ivm optredens. Wie kan mij in gewoon nederlands vertellen hoe ik een style moet opslaan. Ik heb een style gevonden voor een nummer, die style aangepast aan mijn wensen maar nu wil ik hem opslaan in een eigen bestand, met songnaam enz. Ik krijg het niet voor elkaar. Kan iemand iemand mij helpen??
Jos Tesser |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Rene |
Geplaatst - 24/06/2009 : 15:28:29 Ik heb Jos gebeld, en uitgelegd hoe hij Styles moest weg-saven in het registration memory. Als het goed is, lukt dit nu wel.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
laakies |
Geplaatst - 24/06/2009 : 13:35:54 Hoi Soryt,
Ik denk niet dat Jos deze bedoelt, ik denk dat hij gewooon bedoelt het opslaan van een style.
Echter door tijdgebrek kan ik hier nu niet op ingaan. Mede zijn er wellicht andere die dit simpel kunnen uitleggen.
Anders kom ik ernog wel op terug.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Soneg |
Geplaatst - 24/06/2009 : 13:22:50 Hier staat de correcte instructie >>> http://home.hccnet.nl/f.lijflander/tyros2/t2-tips/indext2tips.html Dan in het linker menu balkje > Interne styles wijzigen aanklikken.
een paar keer proberen,dan gaat het op den duur vanzelf,succes !
Soryt |
Heiko |
Geplaatst - 23/06/2009 : 09:43:23 Welkom in de wondere wereld van Frans Lijflander Want tips geven kan íe als geen ander!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |