O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Rene |
Geplaatst - 09/07/2009 : 17:32:02 Weet iemand soms hoe je een bepaalde ots setting in zijn geheel kan koppelen aan een style, bv. de ots van een 8Ballad 1 koppelen aan een andere style bv. Country pop?
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Rene |
Geplaatst - 09/07/2009 : 18:30:44 Bedankt Frans,
Zoiets had ik zelf ook in gedachten, maar het is me nu duidelijk.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
theplayer |
Geplaatst - 09/07/2009 : 18:21:33 Hallo Rene,
Je kunt wel een OTS overzetten, maar dat kun je maar met één OTS tegelijk doen. Je kun dat op de volgende manier doen. 1. Laadt de styl 8Ballad en druk op OTSknop 1. 2. Laadt de style Country pop, durk op memory en op de OTSknop 1. De OTS zit nu in die style. Druk op Save en sla de style op. 3. Laadt weer de style 8Ballad en druk op OTSknop 2. 4. Laadt de door jou opgeslagen style, druk op memory en OTSknop 2. Sla de style weer op. Zo kun je het ook nog eens voor OTS 3 en 4 doen. Één keer doen en dan gaat het best wel snel. Maar in één keer alle 4 overzetten gaat niet via de Tyros. Ik dacht dat er ook nog een programma in omloop was, waarmee je de OTS kunt bewerken, maar dat werkt zeker niet sneller. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|