Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen. Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!
O N D E R W E R P B E K IJ K E N
rita
Geplaatst - 09/07/2009 : 20:29:24 goedenavond heb song gedownload idc, was op clubavond, van yamahaclub maar had geen pen en papier. Nu is er een manier via mixing knop om de acc mee te spelen, en rechterhand ook gewoon meespelen Ik weet alleen niet meer precies hoe! Dit is gebeurd, het downloaden via purchase dus anders dan anders zo jammer, dat ik geen papier en pen bij mij had en een hoofd als een vergiet! Weet iemand hoe?? het gaat over de t3 bvd ryta
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst)
rita
Geplaatst - 10/07/2009 : 15:23:44 ok bedanktttttttttttttttttttttttttt gr ryta
eddy vanzee
Geplaatst - 10/07/2009 : 15:22:12 Hallo Rita ik begrijp je vraag niet goed;
heb je het over een gedownloade MIDIFILE ?
Midifile-instellingen kan je inderdaad aanpassen via "mixing Console" >een aantal keren op de knop "mixing console" drukken tot je in "mixing console (song CH 1-8)" terecht komt; eventueel nog eenmaal drukken om in "...(song CH 9-16)" terecht te komen.
Je kan ook kanalen aan of uit zetten via "channel on/off"; druk op de knop "channel on/of" tot je op "channel on/of (SONG)" terecht komt.
Niet vergeten alles te saven via > "Digital Recording" > "Song Creator" > tabblad "Channel" > "5 Set Up" > "EXECUTE" > "Save"
Eventueel nog andere instellingen maken (Voices,enz....) en van het geheel een registratie maken.