O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Hanswiel |
Geplaatst - 13/07/2009 : 18:59:57 Hoi muziekanten,
Eindelijk tijd gevonden om de dvd's van Oostendorp te beluisteren. Marco laat horen hoe de Guitar Engine klinkt (echte gitaar begeleiding dus). Ik krijg het er nog niet uit. Wie weet hoe dat te doen.
Hans |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
MrBoembas |
Geplaatst - 17/07/2009 : 14:21:21 Precies wat Frans zegt. Je moet af en toe gewoon bepaalde partijen van de style uitvinken zodat je enkelt de gitaar of piano krijgt te horen. en dan die style op een registratiebank zetten en je kan die gitaar klanken nog eens bewerken met de mixing control.
Grtz,
Daniel. |
Hanswiel |
Geplaatst - 14/07/2009 : 19:01:20 Hoi Frans,
Inderdaad,ik heb je aanwijzingen opgevolgd en kan vanaf nu weer een aantal nummers opleuken met gitaarbegeleiding.
Hartelijke dank,
Hans |
theplayer |
Geplaatst - 14/07/2009 : 14:08:16 Hoi Johnny,
Nee, met het multipad heeft het niets te maken. Een multipad is eigenlijk een heel klein midifiletje op één channel, dat op commando afgespeeld kan worden. De Guitar engine is werkzaam in de arrangementen van de begeleiding. Probeer eens een style waar veel gitaarwerk in zit(b.v. 60'sGuitarPop) en zet via het knopje Channel on/off alle channels uit, behalve het gitaar track. Dan kun je het beter horen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Johntel |
Geplaatst - 14/07/2009 : 12:59:13 He Hans
Volgens mij was het multipad.
Muzikale groeten Johnny |
Hanswiel |
Geplaatst - 14/07/2009 : 10:48:11 Ik probeer van alles. Maar ik hoor niet wat ik bij Marco wel hoorde. Is er ergens een beschrijving van de werkwijze. Zo te horen gaat het niet zomaar.
Hans |
theplayer |
Geplaatst - 13/07/2009 : 20:36:29 Hallo Hans,
Hier hoef je zelf niets aan te doen. Dat is iets dat hij vanzelf altijd gebruikt in de begeleiding. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |