O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
burago |
Geplaatst - 14/07/2009 : 18:39:38 Hallo Wie kan mij helpen met het volgende. Wanneer ik onder bv registration memory 1 een multipad gebruik en ik switch naar registration memory 2 dan blijft de multipad doorklinken van registration 1, terwijl ik in registration 2 de multipad uit heb staan. Ik heb registration 2 dus zonder multipad opgeslagen.
Hoe kan ik dit oplossen? |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
burago |
Geplaatst - 15/07/2009 : 11:32:50 Op zich is dit een oplossing als je geen nieuwe, andere multipad wil gebruiken in de volgende registratie. Ik had dit nl zelf ook eerst als oplossing om het volume op 0 te zetten.
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bensel
Ik heb het opgelost door in de volgende registratie het volume van het MP op 0 te zetten.
Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt! Bezoek ook eens mijn website.
|
burago |
Geplaatst - 15/07/2009 : 11:28:35 Ik zal ook eens kijken of dit lukt. In ieder geval bedankt voor de reactie.
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Hoi,
Dat probleem had ik ook met dat doorlopen vd MP.
Maar volgens mij dit kun je oplossen; ( heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar ergens gelezen op een ander forum).
Maak zelf een nieuwe MP aan, en laat dan de MP-bank 1 leeg, kies dan in je volgende registratie deze lege MP bank en save dan je registratie, en dan loopt de MP niet door als je overschakelt van registratiebank.
Ga het dit weekend ff proberen, want moet zo dadelijk weer gaan werken
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300
|
bensel |
Geplaatst - 15/07/2009 : 10:14:34 Ik heb het opgelost door in de volgende registratie het volume van het MP op 0 te zetten.
Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt! Bezoek ook eens mijn website. |
laakies |
Geplaatst - 14/07/2009 : 21:18:27 Hoi,
Dat probleem had ik ook met dat doorlopen vd MP.
Maar volgens mij dit kun je oplossen; ( heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar ergens gelezen op een ander forum).
Maak zelf een nieuwe MP aan, en laat dan de MP-bank 1 leeg, kies dan in je volgende registratie deze lege MP bank en save dan je registratie, en dan loopt de MP niet door als je overschakelt van registratiebank.
Ga het dit weekend ff proberen, want moet zo dadelijk weer gaan werken
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
theplayer |
Geplaatst - 14/07/2009 : 19:13:04 Hallo,
Ja, dat komt mij bekend voor. Ik heb er ook geen mogelijkheid voor kunnen vinden. Ook als je met een volgende registration kiest voor een ander multipad, blijft de eerste gewoon doorlopen. Gewoon dus even met de hand uitzetten. Is jammer, maar we kunnen niet alles hebben. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |