Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen. Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!
O N D E R W E R P B E K IJ K E N
admin
Geplaatst - 19/07/2009 : 07:48:20 Om het onderwerp: "Wie heeft er al een Tyros3 staan" clean te houden met het onderwerp heb ik de laatste 2 berichten verwijderd. Ik vertrouw op uw begrip. De berichten zijn hier onder terug te lezen.
citaat: Fransonline: Als alles goed gaat, wordt mijn Tyros 2 vanavond omgeruild voor een nieuwe Tyros 3. Dit naar aanleiding van een mooie inruil actie van muziekcentrum Oostendorp. Tegelijkertijd ga ik de standaard speaker set vervangen door een HS50 die het geluid van de Tyros veel beter tot zijn recht moet laten komen. Mijn ervaringen laat ik hier zeker weten.
Ik heb dan wel geen Tyros 3 maar ik heb mijn Tyros 2 en alle andere apparatuur in huis wel over de 2x HS50 en 1x subwoofer HS10W lopen en kan je vertellen dat klinkt gewoon super Ik heb het gewoon in de huiskamer staan en er een klein mengpaneeltje tussen gezet zodat ik er alles op kon aansluiten , en als ik nu naar een goeie film wil kijken waan ik me in een heus bioscoop wat een kracht komt er uit die instalatie zeg, super! Ik heb hier nog niet 1 dag spijt van gehad van deze aankoop. En uiteraard ook van bij muziekcentrum Oostendorp.