O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Hanswiel |
Geplaatst - 27/07/2009 : 19:36:09 Is het mogelijk om een intro automatisch op te starten ZONDER dat je een akkoord aanslaat.
Het is storend om een lichte aanslag van jezelf te horen bij een intro.
Hans |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 28/07/2009 : 12:35:11 Hallo Wim,
Dat klopt, maar is in dit geval niet van toepassing. Het pad is alleen te horen zolang de style niet gestart is. Als je de style start met sync start, wordt het pad automatisch voor het leftpart uitgeschakeld en wordt het weer meegenomen in de style. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
tyro |
Geplaatst - 28/07/2009 : 11:00:25 Hoi Hans,
Een kleine toevoeging.
Wanneer je bij : Funtion > tab Style setting > stop acmp, "style" hebt geselecteerd hoor je ook de pad track van de style wanneer je een accoord speelt zonder dat je left hebt aan staan of een style hebt gestart.
Wil je dit niet zet "stop acmp" dan op "off" of "fixed".
Groeten Wim |
Hanswiel |
Geplaatst - 28/07/2009 : 09:51:12 Hoi Frans,
Bedankt voor de tip. Ik heb een extra registratie aangemaakt uitsluitend en alleen voor intro 3 (EtherialMovie). Daarbij heb ik part left uitgezet. In de 2e registratie heb ik part left dan weer aangezet voor het vervolgspel.
Zo klinkt het vanaf het begin meteen goed.
Hans |
theplayer |
Geplaatst - 27/07/2009 : 21:01:45 Hallo Hans,
Nee, het is niet mogelijk om het volledige intro te starten zonder dat je een akkoord aanslaat. Want, met welk akkoord moet hij dan beginnen? Dat moet je 'm natuurlijk wel ingeven. Als je dat doet, zet dan Part Left uit. Zo hoor je geen bijgeluid tijdens het starten. Tijdens het intro kun je 'm dan weer aanzetten. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Rene |
Geplaatst - 27/07/2009 : 20:13:26 Hallo Hans,
Je kan de intro, dan wel alleen de drums, starten. Druk op intro 1,2 of 3, vervolgens de start/stop knop. Nogmaals dan hoor je alleen de drums. Je kan dit overigens ook met een pedaal doen. Dan kan je kiezen, welke intro de Tyros met het pedaal moet starten. Of hij dan ook de accoorden start, dat weet ik niet, ik werk niet met een pedaal.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |