O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
kiki |
Geplaatst - 30/07/2009 : 20:52:48 hallo, Ik ben kiki en ik speel sinds vorig jaar november. Ik had eerst een psr900s en sinds mei heb ik een tyros.
Vanavond ben ik bezig geweest om mijn voetpedaal aan de tyros te koppelen, een mfc10. Dat is aardig gelukt. Ik sta iedere keer weer versteld hoe eenvoudig de bediening eigenlijk is, als je maar durft te drukken. Oke, ik zet express "durft" neer, omdat ik dat dus nog niet veel doe. Veel functies gebruik ik nog niet. Ik ben al blij als ik een stukje kan spelen
groet, kiki |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
ronald_nld |
Geplaatst - 09/08/2009 : 14:03:58 Zoals beloofd. Ben Ronald en 50 jaar, Heb mijn Yamaha PSR1100 ingeruild voor een Tyros 3. Wat een wereld van verschil. Gelukkig ;-) Verder heb ik nog een Nord Elektro II, voornamelijk voor de vintage piano klanken en de B3 Ik speel in een rock blues band genaamd Tulsa Time. Ik gebruik de T3, waarschijnlijk op een andere manier dan de meeste hier. De begeleidings automaat heb ik, in de band, niet nodig. Toch wil ik me er wel meer in gaan verdiepen. Zolang de tijd het toelaat.
Gr. Ronald |
Raysyl |
Geplaatst - 09/08/2009 : 13:47:43 hoi,welcome to te club. Welke tyros heb je? goetjes |
theplayer |
Geplaatst - 30/07/2009 : 21:38:43 Hallo Kiki,
Fijn dat je ook bij de club bent gekomen en natuurlijk namens iedereen welkom. Weet dat je hier altijd met je vragen terecht kunt. Geef dan wel even aan welke Tyros je hebt. Ik denk de 3 maar je weet het nooit zeker. In ieder geval wensen we je veel plezier met je Tyros. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|