O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Soneg |
Geplaatst - 01/08/2009 : 14:23:35 Vanaf 3 augustus zijn de aangekondigde premium voices op de site van Yamaha http://music-tyros.com/ te verkrijgen,prijs vooralsnog is onbekend.
Soryt |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
R.A. Jansen |
Geplaatst - 20/11/2009 : 13:09:09 Ik merk wel dat je op veel verschillende manieren met het orgelpakket kan spelen.
1. Door op Voices te drukken , naar je HD Eur&Us en type orgel kiezen 2. Door op Styles te drukken, naar je HD Eur&Us en style kiezen ( 10 styles ) 3. Door op Registration te drukken, naar je HD Eur&Us en dan heb je 2 registrations euro en us met elk 8 registrations onder je desbetreffende knoppen, mooi gemaakt ook met ethernal movie, kant en klaar!
Volgens mij zijn de styles en voices wel aangepast, het klinkt n.l. erg goed!
|
fransonline |
Geplaatst - 19/11/2009 : 17:20:56 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door R.A. Jansen ... De orgel voices en styles zijn schitterend.
Zijn de orgel voices wezenlijk anders dan alle reeds aanwezige presets orgelgeluiden?
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
fransonline |
Geplaatst - 19/11/2009 : 17:07:30 Mooi!
Jammer dat Yamaha er geen registraties bij gedaan heeft die gebruik maken van de styles. Was wel handig geweest.
De registraties die er wel zijn, maken gebruik van de ingebouwde styles in de Tyros, op zich niet verkeerd omdat je zo deze styles weer op een andere manier ervaart.
Hanswiel |
Geplaatst - 19/11/2009 : 16:47:50 Hoi Frans,
Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord. Ik heb inderdaad de 10 styles die je noemde in je reactie gevonden op mijn stick. Ik zet ze vanavond nog op de HD.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
fransonline |
Geplaatst - 19/11/2009 : 10:47:20 De styles staan samen met voices, registrations, multipads in de zip file Choir&Vocal.zip. In deze zip file herken je ze aan de extensie .prs, bijv. A Capella.T108.prs
Als je op je T3 een style wilt kiezen, ga dan in Styles naar het tabblad HD of USB (afhankelijk hoe het pack geïnstalleerd is) en de map Choir&Vocal, je zou ze dan alle tien moeten zien staan. Een overzicht van de styles: 60's Bossa | 6/8 Soul Ballad | 70's Ballad | 70's MOR | 80's Country Pop | 90's New Age | A Capella | Disco Soul | Soul Ballad | Surf Shuffle
Hanswiel |
Geplaatst - 19/11/2009 : 09:30:22 Ik zoek me rot naar de styles die in het premium pack Choir en Vocals zouden moeten zitten. Weet iemand waar ik die moet zoeken en hoe ze heten?
Met muzikale groet, Hans
R.A. Jansen |
Geplaatst - 18/11/2009 : 19:51:24 Vandaag ook bij Oostendorp geweest, ook de twee packs + trombone gekocht, alles is er keurig opgezet en gecontroleerd op werking.
Door de lage dollarkoers en de nog in werking zijnde korting code, volgens Marco is dat nog maar kort, viel de prijs mee, totaal € 240 + € 35 voor een uur werk! goede service! Heb je bovenstaande problemen niet!
Gelijk vandaag al wat uitgeprobeerd, de voices klinken erg goed, ook in samenspel met een piano etc.
De orgel voices en styles zijn schitterend.
|
Willy |
Geplaatst - 18/11/2009 : 13:54:10 De Bayrische Polka is een echte solo voor trombone maar...of er bladmuziek van is!!!!! |
Hanswiel |
Geplaatst - 18/11/2009 : 12:58:27 Vanmorgen bij Oostendorp de Vocals en de Voices (Huu en Haa) gekocht (en de SA2 Trombone). Nog voordelig ook, want, de 20% korting is er nog steeds.
Ik ga nu zoeken naar melodien die daarbij horen. Er moet vroeger ooit een keer een hit zijn geweest waar de trombone het solo-instrument was. Suggesties zijn welkom.
Met muzikale groet, Hans
fransonline |
Geplaatst - 10/11/2009 : 16:21:48 Eindelijk vandaag ook Choir&Vocals aangeschaft, na heel veel lezen en luisteren. De korting van 20% werkt overigens nog steeds.
Ik kreeg wel een hoop foutmeldingen toen ik de voices via Library Load wilde importeren. Een hoop uitroeptekens en ongeldige bestanden. En ik had alle stappen in dit forum en bij Yamaha nog zo goed gelezen.
Na lezen, lezen en nog eens lezen kwam ik uit bij de voorwaarde dat je minimaal firmware 1.11 moet hebben. Hmmm, daar was ik dus nooit aan toe gekomen... Laat dat nu het probleem oplossen!
De voices/vocals zijn echt heel mooi, zeker met de Kerst in aantocht.
Raysyl |
Geplaatst - 26/09/2009 : 06:35:10 Ja,dat klopt ,dat laden duurt ook lang. Dan heb ik alleen nog maar de choir&vocal pack. Dat scheelt zo "n 4min. Maar ik ben blij dat het je gelukt is. Groetjes |
tyro |
Geplaatst - 25/09/2009 : 18:10:10 Ik heb de Premium Packs Choir&Vocal + Euro&USOrgan + 2 Premium Styles gekocht, 70SCountryPop + 80sPop
De kortings code : ekbnew werkt nog steeds -20%
De Registraties verwijzen alleen naar interne styles. Alles op HD zetten, met Voice creator > Labrary load. De lybrary uit de map van de HD kiezen en laden. Registraties en styles kun je ook uit deze mapen selecteren of kopieeren naar vrije keuze.
Het laden van beide packs bij het aanzetten van de Tyros3 duurt wel erg lang bijna 7 min.
Groeten Wim |
amateur |
Geplaatst - 23/09/2009 : 19:53:40 Raysyl,graag gedaan. Op dit forum kunnen we elkaar over en weer helpen. Mooi toch! Ton.
C'est le ton, que fait la musique! |
Raysyl |
Geplaatst - 23/09/2009 : 18:28:40 Ton ,geldt ook voor jou, bedankt voor je hulp met de premiumpacks. Groetjes |
amateur |
Geplaatst - 23/09/2009 : 17:22:02 Hallo Frans,
Dan is nu alles duidelijk voor ons. Bedankt voor het uitpluizen! Groetjes,
Ton
C'est le ton, que fait la musique! |