O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Realspawn |
Geplaatst - 08/08/2009 : 15:40:45 Allen gespeeld op de Tyros 3. het blijft een muzikaal wondertje die Tyros :)
http://www.realspawn-productions.com/muziek/index.html
daar mijn hobby ook multimedia is heb ik bij alle muziek clips gemaakt. Soms is het erg leuk om een originele clip te zien bij zelf gespeelde muziek. Ik heb nog een boel uit te zoeken betreffende hardheid van bas enzo maar fun heb ik zeker
creativiteit begint in het hoofd |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Realspawn |
Geplaatst - 19/09/2009 : 10:43:03 Ondertussen weer flink creatief bezig geweest. Ik raak steeds meer onder de indruk van het gemak en de mogelijkheden van de tyros 3
Van deze aankoop heb ik dan absoluut geen spijt. Ik ervaar de Tyros 3 als een complete studio iets waar ik altijd al van droomde en nu gaat er een wereld voor me open telkens als ik de toetsen bespeel :)
Tony |
Geplaatst - 01/09/2009 : 17:29:15 Mijn welgemeende complimenten. Iedereen die zo vol passie bezig is met zijn hobby verdiend een pluim. Zo zie ik telkens hoe iedereen op zijn eigen manier de Tyros benut en de vele mogenlijkheden op een uitzonderlijke manier naar buiten brengt. Veel speelplezier wenst ik je. Tony uit Limburg. Tyros 3 en Bose l2 |
Realspawn |
Geplaatst - 31/08/2009 : 08:37:56 By ogygene heb ik de gehele begeleiding eerst gespeeld dus had ik enkel nog de rechter hand nodig om het het geheel af te maken :) ik speel dus niet met een midi file mee :) Ik maak veel gebruik van layered recording daar ik geen noten kan lezen en de vingervlugheid van 2 handen tegelijk nog niet beheers
Dank voor de complimenten
Daysan |
Geplaatst - 22/08/2009 : 02:55:20 Wauw dit ziet er goed uit allemaal.
gr Elly
Muziek is mijn Passie. Yamaha PSR 9000-Tyros3-Elec orgel EL90 |
appie21 |
Geplaatst - 13/08/2009 : 12:50:54 Mooi hoor!
Vraagje by de Oxygène zie ik alleen je rechter hand.
betekend dit dat je met een midi mee speelt? En de geluidjes hoe starten die?
http://www.keyboardspelen.nl |
guus |
Geplaatst - 12/08/2009 : 16:20:05 Nice sound,
De wonderen van de Tyros 3.
Realspawn leuke site, and nice clips.
Guus |
Realspawn |
Geplaatst - 09/08/2009 : 23:59:07 Dank je ik geniet erg van de Tyros ik heb vanaf me 15e altijd op een simpele casio gespeeld en nu door een financiele meevaller kan ik pas echt genieten :) helaas vind ik de extra styles en voices echt te duur.
klinkt als |
Geplaatst - 09/08/2009 : 12:52:04 Mooie website René!
Lekker gespeelde nummers, en niet te vergeten de mooie clips erbij.
Een aanwinst, ga zo door.
Groeten, |