O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
larsjansen |
Geplaatst - 12/10/2009 : 14:13:29 Beste mensen,
Yamaha brengt zelf software die voornamelijk alleen geschikt is voor Windows gebruikers. Echter omdat ik zelf bij Oostendorp werk met een Apple computer, kan ik vaak mensen helpen die er ook mee werken.
Op dit moment heb je voor Apple gebruikers een programma Crossover (www.codeweavers.com). Dit pakket kost €37,- (betaling via Creditcard). Dit programma vertaald Windows programma's naar Apple OS. Let wel, alleen geschikt voor Apple computers met Intel processor erin (wat de meesten wel hebben)
Recentelijk heb ik het programma Music Finder View kunnen draaien onder Apple OS. Ik heb het vluchtig bekeken, maar naar mijn mening draait het programma goed.
LET OP: Met de Music Finder Update bestanden moet je de bestanden wel goed plaatsen! Namelijk - Jouw gebruikersnaam - bibliotheek - Application Support - CrossOver - Bottles - Music Finder View map die je hebt gemaakt tijdens installatie - drive_c - Program Files - Music Finder View.
Voor andere vragen, mail me gerust! |
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Raysyl |
Geplaatst - 15/10/2009 : 09:04:40 Ik denk dat je een hele boel mensen blij maakt met deze software. Zelf heb ik geen apple. Ik wil gewoon even reageren. Toppie. Groetjes |
|
|