O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bertus |
Geplaatst - 18/10/2009 : 16:37:01 Hallo forum leden, heb even een paar vragen omtrent de Ty 3. Zet je schrap, 1. Wat is nu een MDF bestand precies? 2. Wat is nu een STY bestand precies? 3. En wat is nu precies het verschil tussen een song en een style? Ik weet er wel iets van maar alles is mij nog niet helemaal duidelijk hoe e.e.a. toe te passen om mijn Ty 3. Ik weet het, het is wel een hoeveelheid aan vragen maar iemand vertelde mij eens dat domme vragen niet bestaan, dus vandaar...
Groetjes aan allen die willen reageren, graag,
Bert |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
bertus |
Geplaatst - 20/10/2009 : 21:59:06 Frans, je hebt helemaal gelijk, begrijp je ( de ) bedoeling! Sorry,
Bert |
fransonline |
Geplaatst - 19/10/2009 : 18:31:05 Even een huishoudelijke mededeling: Maak s.v.p. een duidelijke vraag voor het onderwerp! "Wat is het verschil...." geeft niet aan waarover je vraag gaat! Oók 3 vragen tegelijk is niet handig. Zie ook het forum verzoek: http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2045
Verder: de verschillen tussen song, style en mdf staan uitvoerig beschreven in de handleiding van de Tyros. Maar met de eerdere reacties moet je er zeker mee aan de slag kunnen. Succes!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
bertus |
Geplaatst - 18/10/2009 : 20:34:48 Bedankt voor de reacties, ga deze week als ik tijd heb mezelf eens erin verdiepen,
Groetjes, Bert |
tyros2 |
Geplaatst - 18/10/2009 : 19:15:17 Stom stom stom ik dacht dat Bert een MFD bestand bedoelde, maar nou weet hij in iedergeval ook waar dit bestand voor is.
Muzikale Groet Henk |
Raysyl |
Geplaatst - 18/10/2009 : 18:29:23 Hoi, Bertus Ik probeer je een beetje op weg te helpen. Mdf is een midi style. Sty is een style file(Dus een beat of een rumba of een foxtrot.) STY kan ook een songstyle zijn dus ,een ritme die net zo als een bekend nummer klinkt. BV een nummer van Elton John of zo iets. Het kan zijn dat ik misschien omtrent de mdf er naast kan zitten,maar dan zul je dat zeker ook nog wel lezen van andere leden. Een STY file Kan je via usb gewoon op harde schijf van je tyros plaatsen. Dus kort samengevat:STY files zijn allerlei soorten rimes. Ik hoop dat je er nog wat van snapt. Leuk dat je bij dit forum bent gekomen. Ennuh, ik zou zeggen ,kijk maar lekker eens rond. En blijf vragen, niets is te gek . Groetjes Raymond |
tyros2 |
Geplaatst - 18/10/2009 : 18:24:56 Hallo Bert
Een MFD bestand is een bestand dat door de Tyros wordt gebruikt voor de musicfinder. Een STY bestand is een stylbestand dus een bestand waar de styl is uit opgebouwd. Het verschil tussen een styl en song is dat een styl een ritme is en een song een gespeeld nummer wat je op hebt genomen met de recorder die zich aan de linker kant van de Tyros zit dus een soort midi.
Muzikale Groet Henk |