O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
a.kleine |
Geplaatst - 19/11/2009 : 13:46:18 Afgelopen zaterdagavond op de workshopavond demonstreerde Marco Riedijk zijn Ned musicfinderfile, waarbij hij kon zoeken op artiestnaam. Ik heb hem gevraagd hoe ik aan de musicfinderfile kon komen. hij verwees mij naar Henk OOstendorp. Van hen heb ik inderdaad een file gekregen. Dit is naar mijn mening niet die Marco bedoelde en gedemonstreerd heeft. Ik kan bij deze file niet zoeken op artiest. Wie kan mij aan deze musicfinderfile helpen |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
bertus |
Geplaatst - 28/11/2009 : 12:10:26 Ga er zo snel mogelijk mee aan de slag! Jippie, lekker, zo snel een antwoordje terug, thanks!!
Groet, Bert |
theplayer |
Geplaatst - 28/11/2009 : 08:17:11 Hallo Bert,
Maak in de Tyros3 op de harde schijf een map en zet daar al je musicfinders in. Als je in de musicfinder zit, staat onderaan een knop FILE. Druk op deze knop, ga naar de map waar je musicfinders staan. Selecteer er een en beantwoord de vragen. (Append is voor toevoegen, Replace voor vervangen.) Kies gewoon altijd voor Replace. Je kunt snel genoeg weer een andere kiezen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
bertus |
Geplaatst - 28/11/2009 : 00:17:14 Heb ze ook nu op de stick staan, kunnen die nu ook in de T3? Zomaar een vraag...
Groet, Bert |
Peter H |
Geplaatst - 27/11/2009 : 19:11:44 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Huib
Hallo, Kijk eens naar de website van marcoriedijk.nl daar staan div. music finders.
Huib
Hallo Huib; Ik heb die MF van Marco geladen. Eerst Yamaha Tyros 2, daarna, Music Finder Toetsenclub Nederlandse titels. Ik zie na het laden 800 nrs in All En 15 nrs in Search 1. Kan dit kloppen?? of moet ik met die stick 2x laden?? Gr; Peter
|
bertus |
Geplaatst - 27/11/2009 : 17:09:20 Bedankt voor je tip! Maar niet helaas die we zoeken en niet voor de Tyros 3, jammer.
Groetjes, Bert |
Huib |
Geplaatst - 26/11/2009 : 17:35:45 Hallo, Kijk eens naar de website van marcoriedijk.nl daar staan div. music finders.
Huib |
Ascom |
Geplaatst - 25/11/2009 : 21:46:06 is zou ook graag een mailtje ontvangen groetjes
Henk
henk ascom@hetnet.nl |
a.kleine |
Geplaatst - 21/11/2009 : 07:45:01 ik zou ook best een mailtje willen hebben
Gr Albert a.kleine@ziggo.nl |
bertus |
Geplaatst - 20/11/2009 : 23:07:14 Hallo, die MF ( Holland )voor de T 3 zou ik ook wel in mijn mailbox willen vinden! Als ik zo brutaal mag zijn. Zoals ik al schreef, bij de klantendownloads van ons allen Firma Oostendorp staat die niet, misschien een idee om die er ook bij te plaatsen...?
Speel ze allemaal! Bert |
MrBoembas |
Geplaatst - 20/11/2009 : 19:14:20 Vorig jaar had Marco een musicFinder voor de Tyros-2 gemaakt en Henk Oostendorp had die toen verzonden per mail.
Grtz,
Daniel. |
Trebor |
Geplaatst - 20/11/2009 : 18:32:58 Hoi Peter Er is mail voor jou Robert |
Peter H |
Geplaatst - 20/11/2009 : 15:50:19 Hallo Robert, Ik hoorde van Oostendorp al, dat die MF alleen voor de T3 was. Mocht je weten hoe ik aan die andere kan komen, hoor ik dat graag. gr; Peter |
Trebor |
Geplaatst - 20/11/2009 : 15:32:42 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peter H
Is dit alleen voor de T3?? Of kan ik het gebruiken voor de T2? Gr; Peter.
Hallo Peter er is wel degelijk een MFD van Marco voor de T2 (800 liedjes). Ik heb die althans "ergens" vandaan (weet niet meer waar vandaan,) Ik heb er ook een met "Nederlandse liedjes" (een paar honderd nummers), een met "evergreens" (1700 nummers), een " mfd senioren " (234 nummers) Je ziet, er is wel keuze hoor
Robert (hoort misschien thuis in T2, maar de vraag werd hier gesteld, dus ... |
theplayer |
Geplaatst - 20/11/2009 : 12:29:07 Hallo Albert,
Probeer het eens als volgt.
in de musicfinder druk je op Search 1 of 2 (Knop 6) Dan druk je op Keyword. (knop B) Dan geef je een naam in en druk je op OK. Druk op Start Search (Knop 8 up) Je krijgt dan een lijst die overeen komt met het keyword. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
a.kleine |
Geplaatst - 20/11/2009 : 10:14:22 De file staat inderdaad niet op de website van Oostendorp. Ik heb hem gisteren gekregen Oostendorp (Martijn) Alleen wat Marco zaterdag liet zien lukt mij niet. Hij gaf toen als zoekcriterium op Smit en vervolgens kwamen alle gerelateerde files van Jan Smit. Dit Liet hij ook zien met Bauer en Weber. Misschien doe ik iets verkeerd |