Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Even voorstellen

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
a.kleine Geplaatst - 20/11/2009 : 10:28:57
Beste mensen,

Zoals een aantal mensen hebben opgemerkt heb ik mij niet voorgesteld als nieuw lid van het forum. Mijn Excuses hier voor. Ik had haast en dacht nog even dit bericht plaatsen omdat mijn vrouw mij net had gevraagd of ik de Musicfinderfile al had. Over mij (ons): Wij zijn Anny en Albert Kleine uit Oostrum in Limburg. de Tyros wordt eigenlijk alleen door Anny bespeeld. Ik rommel af en toe wat met midifiles, meer niet. Na een technics keyboard zijn we voor jaren terug bij Yamaha gekomen eerst een aantal PSR's en daarna Tyros 1 en 2. Sinds begin dit jaar hebben we de Tyros 3. Hier zijn we heel tevreden over. De Tyros 1 en 2 hebben we destijds hier bij een plaatselijke dealer gekocht in Venray. Waar we ons toen aan gestoord hebben is afrekenen en a.u.b. niet meer terugkomen met vragen. Zo zijn we uiteindelijk bij Oostendorp terecht gekomen. Hebben eerst wat kleine dingen besteld via hun website en per telefoon. Ofschoon het om kleine dingen ging werden we altijd keurig geholpen met onze vragen. Na de aanschaf van een MFC 10, met de nodige telefonische en emailondersteuning, waren we er zeker van als we weer een keyboard kopen dan bij hen. Voor workshop e.d.moet je hier bij de plaatselijke dealer niet aankomen. Zijn ze naar mijn mening ook veel te klein voor. Zouden ze misschien wel willen. Zo is het gekomen. Tot zover iets over ons
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Rene Geplaatst - 24/11/2009 : 13:03:39
Hoi Albert,

Ook van mijn kant welkom op dit forum.
Even een tip.........

Probeer, net zoals wij, de berichten overzichtelijk te noteren.
Dit leest veel prettiger.

Rene

Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor.
appie21 Geplaatst - 23/11/2009 : 20:09:52
Hoi Albert (naamgenoot)

Welkom

Mag ik de tip geven je gebruikers naam niet als email adres te gebruiken (teminste ik denk dat het jou email is)

Voor het forum maakt het niet uit. maar er zijn ook spam robots en als die je email op (deze makkelijke) manier te pakken krijgt. Zit je mail box zo vol spam!

Verder veel plezier hier!!

http://www.keyboardspelen.nl
laakies Geplaatst - 22/11/2009 : 21:11:33
Hoi A & A

Alsnog welkom op dit forum,

veel plezier met de T3, zal wel ruzien zijn af en toe wie er op mag spelen

Maar ja daar komen jullie vast wel uit,

Succes en veel plezier samen met de Tyros 3

Gr Toine

Tyros 3 xxl + Stagepass 300
Hanswiel Geplaatst - 22/11/2009 : 17:55:34
Hoi Albert en Anny,

Van harte welkom op het forum.
Het valt mij op dat veel Limburgers de weg naar Wezep weten te vinden. Dat is ook een prima adres.

Veel muziekplezier gewenst voor jullie beiden.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde.
Lang leve de vreugde
fransonline Geplaatst - 22/11/2009 : 16:05:36
Welkom op het forum en gefeliciteerd met de Tyros 3, zowel voor jou als je vrouw!

Ik heb 'm sinds een aantal maanden en ben super tevreden over het geluid en de talloze, eigenlijk onbegrensde, mogelijkheden.

Midi en Tyros spelen is een leuke combinatie en een nieuwe dimensie aan keyboard spelen. Op internet zijn talloze betaalde en gratis midi's te vinden waarmee je heerlijk kunt uitleven.

Wellicht heb je ook het Europack inmiddels geïnstalleerd waar o.a. nogal wat leuke midi's op staan.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
theplayer Geplaatst - 20/11/2009 : 12:31:58
Hallo Albert,

Leuk om even iets meer over jullie te lezen.
Als ik het zo lees, staat de Tyros bij jullie in ieder geval niet te verstoffen.
Veel plezier er mee en ook hier op het forum.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000