Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 VST plug-ins afspelen met de Tyros

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
fboss Geplaatst - 27/11/2009 : 11:06:49
Beste Forumleden;

Op een Engels Tyros 3 forum vond ik een aardige vraag.

Ik heb daarom deze vraag, een enige antwoorden hierop wat uitgewerkt,
en zet ze voor de geinteresserden hier neer.

Veelal is er een rechtstreekse (computer)vertaling gebruikt,
dus let niet op de juiste grammatica.

Heel veel plezier ermee, en wederom
de groetjes van fboss.

Hallo allemaal,

Ik vond een koele VST plugin die ik zou willen spelen met mijn Tyros 3 en ik heb geen Cubase of andere software die VST ondersteunt. Dus hoe zou ik dit doen om in staat
te zijn een VST plugin te gebruiken met mijn Tyros 3.

Hier diverse antwoorden en adviezen.

Alles wat je moet weten over VST kan hier gevonden http://www.kvraudio.com/ ook veel
plug-ins komen als stand-alone programma's als goed. (Nr. vereist Host)
In beide gevallen moet u de ASIO-drivers voor uw geluidskaart, (Alle kwaliteit geluidskaarten deze dan als standaard), indien de vervaardiging van uw kaart niet leveren geen u een algemeen doel kan men hier downloaden http://www.asio4all.com/
Als een vuistregel, uw computer specificatie moet ten minste 1 ˝ maal de minimum specificatie vereist door de plug-in.

Je hebt een software programma dat de VST host.

Hiervoor gebruikt men nogal wat, maar een van de favorieten is Reaper die uitstekend is en gemakkelijk genoeg om aan te pakken
http://www.cockos.com/reaper/
Je kunt het downloaden en onbeperkt de 30 dagen op proef gratis proberen.

Er zijn ook een paar gratis VST hosts. Een hele goede heet simpelweg VST Host!
http://www.hitsquad.com/smm/programs/VSTHost/

Software Beschrijving
VSTHost het geven van demonstraties is een Windows programma geschreven om de innerlijke werking van VST-plugins te begrijpen. VSTHost is in staat:

•laden VST-effecten (aka "plugins")
•parametreren / editing hen
•geluid voor VSTis
•MIDI-ingang en-uitgang
•laden / opslaan. FXB bestanden
Het belangrijkste deel van het programma is een implementatie van een VST host in de vorm van 2 klassen:

CVSTHost
Deze implementeert de audio-callback nodig een effect plugin als een keurig ingekapseld VST host klasse. Dit is praktisch platform-onafhankelijke code. De weinige platform-specifieke dingen zijn ingekapseld inch ..

Ceffect
Dit kapselt een VST effect, zoals geladen door de VST host. Deze klasse is niet volledig voltooid - omdat ik geen Mac hebt, heb ik alleen opgenomen de Windows-code.

Nieuw in v1.47
•Kan laden 64-bit plugins in een x64 milieu door middel van directe JBridge ondersteunen.
•Wave-speler ondersteunt auto-stereo-modus voor mono-bestanden.
•Lots of bug fixes en interne veranderingen.

1 reactie hierop.
Deze software is vrij goed onverslaanbare voor het draaien van VST instrumenten en effecten in real time met ASIO-hardware. Het is zeer efficiënt gecodeerd en zal alow je CPU zwaar modules die je niet zou kunnen onder andere hosts draaien. Terwijl ik zo veel heb gehoord over krystal en energyXT, ik nog steeds niet moeten kijken naar hen, omdat vsthost niet heeft mij nog niet teleurgesteld.

2e reactie op dit programma.
He, de beste hosting platform die er voor live performance! EN IT "S VRIJ !!!!!! Zelfs werkt goed in Vista met een iets grotere buffer size. Helpful meter rechtsonder geeft aan hoeveel CPU die u in real time, zodat u niet per ongeluk overbelasting. Ik ' ve opgestapeld vele vele grote dikke VSTS in dit ding en vervolgens gerouteerd ze via allerlei fx zonder een enkele crash. simpelweg de beste die er zijn voor zover ik heb gezien.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000