O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
n/a |
Geplaatst - 12/12/2009 : 18:12:47 Hallo muziekanten, Ik heb een Rode Nt1-A studio (condensator) microfoon aangesloten op een Boss BR 1200 studio recorder. Omdat de tyros 3 geen fantoom 48v aansluiting heeft. Maar de effecten van de boss op de micro vind ik gewoon niet mooi. De microfoon efecten uit de tyros 3 vind ik veel mooier. Nu is mijn vraag aan jullie is er niet een mogelijkheid, om de boel zo aan te sluiten dat ik mijn microfoon effecten uit de tyros 3 voor de rode nt1 condensator phantoom stroom te gebruiken. Ik heb dus staan een Mixer zonder phantoom aansluiting en de boss br Bij voorbaad dank. Met vriendelijke groet Leonie |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
n/a |
Geplaatst - 13/12/2009 : 12:31:02 OKE BEDANKT VOOR DE TIP
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Je zou voor een paar tientjes een aparte phantom-voeding kunnen aanschaffen. Behringer heeft er eentje http://www.behringerdownload.de/PS400/PS400_NED_Rev_A.pdf
Overigens als de BR een AUX send heeft (naar buiten) dan kun je dat signaal ook sturen naar de line inputs op de T3. Die kunnen (dacht ik) ook gebruik maken van de effecten.
|
n/a |
Geplaatst - 13/12/2009 : 12:25:09 ik zal toch is meer gaan verdiepen in de boss meschien dat het toch nog wat word
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sis
Ik denk dat jou probleem ligt aan het feit dat je moet leren werken met de ingebouwde effecten van de boss . Dat er verschillen zijn is duidelijk, maar in de boss zitten wel degelijk goede effecten, vergis je niet ... Het enige is dat je moet leren iditeren. sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist.
|
T-Rossie |
Geplaatst - 12/12/2009 : 20:19:11 Je zou voor een paar tientjes een aparte phantom-voeding kunnen aanschaffen. Behringer heeft er eentje http://www.behringerdownload.de/PS400/PS400_NED_Rev_A.pdf
Overigens als de BR een AUX send heeft (naar buiten) dan kun je dat signaal ook sturen naar de line inputs op de T3. Die kunnen (dacht ik) ook gebruik maken van de effecten.
|
n/a |
Geplaatst - 12/12/2009 : 19:06:53 Ik denk dat jou probleem ligt aan het feit dat je moet leren werken met de ingebouwde effecten van de boss . Dat er verschillen zijn is duidelijk, maar in de boss zitten wel degelijk goede effecten, vergis je niet ... Het enige is dat je moet leren iditeren. sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |