Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 20% korting Yamaha Premium Voices

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
robbiedoes Geplaatst - 16/01/2010 : 00:39:19
Beste forummers,

Zojuist in mijn mailbox een bericht ontvangen van Yamaha. Speciale actie van Yamaha voor dit weekend van 16-17 januari 2010. 20% Korting op alle Yamaha Premium Voices/Packs.

Premium Voice SA2 PanFlutes (40 dollar = 28 euro):
http://www.yamahamusicsoft.com/en/product/1151037?utm_campaign=Save+20%25+on+New+Voices+for+Your+Tyros3+This+Weekend&utm_medium=Email&utm_source=VerticalResponse&utm_term=HTML+Version+-+Image+Link+4

Premium Pack Euro & US Organ (160 dollar = 112 euro):
http://www.yamahamusicsoft.com/en/category/Voices/product/1145058?utm_campaign=Save+20%25+on+New+Voices+for+Your+Tyros3+This+Weekend&utm_medium=Email&utm_source=VerticalResponse&utm_term=HTML+Version+-+Image+Link+5

Premium Pack Choir & Vocals (160 dollar = 112 euro):
http://www.yamahamusicsoft.com/en/category/Voices/product/1145057?utm_campaign=Save+20%25+on+New+Voices+for+Your+Tyros3+This+Weekend&utm_medium=Email&utm_source=VerticalResponse&utm_term=HTML+Version+-+Image+Link+6

Premium Voice SA2 Trombone (40 dollar = 28 euro):
http://www.yamahamusicsoft.com/en/category/Voices/product/1145059?utm_campaign=Save+20%25+on+New+Voices+for+Your+Tyros3+This+Weekend&utm_medium=Email&utm_source=VerticalResponse&utm_term=HTML+Version+-+Image+Link+7

Mochten mensen geholpen willen worden met het bestellen van een Premium Pack en/of Premium Voice en (net als ik) niet dicht in de buurt van Oostendorp wonen, dan ben ik bereid persoonlijk (tegen een kleine vergoeding en indien nodig met bezoek op locatie) te helpen. Ik zit in omgeving Haarlem/Alkmaar in Noord-Holland.

Neem in dat geval even persoonlijk contact met mij op door een persoonlijk berichtje te sturen. Voor de kortingsactie is een snelle reactie van mij gegarandeerd. Laat desgewenst je telefoonnummer achter in een persoonlijk bericht.

PS: Het betreft hulp met de gehele procedure van registreren, bestellen en installeren (en indien nodig het installeren van de geheugenuitbreiding). Je dient echter wel zelf in het bezit te zijn van een creditcard. Voor hulp op locatie dien je ook een (snelle) internetverbinding te hebben voor het downloaden van de gewenste Premium Pack(s)/Voice(s).

PS2: Mijn aanbod voor hulp blijft ook van toepassing na de kortingsactie uiteraard!

Groeten,

Robert
5     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
marcel Geplaatst - 16/01/2010 : 15:55:08
Ik had de 10% kortingscode al geprobeerd, maar die werkt op deze packs helaas niet meer. Ik wilde even zeker weten dat ik niet nog meer korting mis zou lopen. Ik blijf Nederlander tenslotte ;-)

Nu snel het Premium Pack Euro & US Organ bestellen, voor deze prijs laat ik hem niet liggen.

Groetjes,
Marcel
robbiedoes Geplaatst - 16/01/2010 : 15:32:13
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcel

Robert, hoe kom je op een prijs van 140 dollar? Op de website zie ik incl. korting een prijs van 159,96 dollar staan.
Is er een promotion code beschikbaar die hierover nog weer 10% korting geeft?

Groet, Marcel

Hoi Marcel,

Bedankt voor je oplettendheid. Ik moet ook geen topic meer schrijven om één uur 's nachts na een drukke werkdag . Ik heb het inmiddels aangepast en ook de omrekening naar euro's. Geen idee of die 10% code ook nog werkt in dit geval. Die ervaring heb ik nog niet.

Groetjes,

Robert
marcel Geplaatst - 16/01/2010 : 15:24:08
Robert, hoe kom je op een prijs van 140 dollar? Op de website zie ik incl. korting een prijs van 159,96 dollar staan.
Is er een promotion code beschikbaar die hierover nog weer 10% korting geeft?

Groet, Marcel
New in town Geplaatst - 16/01/2010 : 11:17:15
Ps-je, ik zal de volgende keer de aanhef veranderen in Robert. :-)
New in town Geplaatst - 16/01/2010 : 11:13:42
Hallo Robbie.
Leuk aanbod van Yamaha.
Maar het gaat dit weekend niet lukken.
Jammer van die 20% :-(
Maar toch bedankt voor je tip.

Groetjes, Piet.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000