O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
F.van Holten |
Geplaatst - 22/01/2010 : 23:03:32 Hallo allemaal Van het premiumvoices pakket laad een gedeelte niet meer in bij het opstarten, bij het indrukken van de Expansion knop zie ik alleen de 2x panfluit en trombone, bij de rest van choir en organ staat "NOT FOUND" als ik met de PC in de HD kijk van de T3 zie ik ze wel, alle instrumenten staan bij choirvocal en eurorgan, maar druk ik op het display van de T3 op deze mappen,geven zij niets aan. Wat kan de reden zijn van het niet inladen,want ze zijn er wel.Ik had een backup gemaakt van de HD, en de choir en eurorgan mappen weer gecopied naar desbetreffende mappen van de T3, maar geen resultaat grt. Frans |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
F.van Holten |
Geplaatst - 23/01/2010 : 12:41:14 Frans Bedankt voor je reactie, misschien dat ik het weet, ik heb een voice ingeladen via voice creator,en ik denk dat deze in een verkeerde map is gekomen en de boel ontregeld heeft, dat is het enigste wat ik bedenken kan. grt. Frans
|
theplayer |
Geplaatst - 23/01/2010 : 08:03:07 Hallo Frans,
citaat: "maar druk ik op het display van de T3 op deze mappen,geven zij niets aan"
Wat er is fout gegaan, zullen we waarschijnlijk wel nooit te weten komen. Wel is het zo dat als je die voices wilt zien, je dat alleen via de voicecreator kunt doen. Als je bepaalde files wilt bekijken, moet je dat altijd doen vanuit het menu waar ze bij horen. Maar het werkt in ieder geval weer. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
F.van Holten |
Geplaatst - 23/01/2010 : 00:05:44 Hallo weer allemaal,Het is opgelost maar ik weet de oorzaak niet. Hoe kan dit.  Via voicecreator en libaryload kon ik in de desbetreffende mappen komen, en zag in alle voices weer staan, daarna via libaryload alles weer ingeladen, T3 uit en aan, en alles staat er weer. Wie heeft ook iets dergeklijks meegemaakt,of wat heb ik fout gedaan dat dit kon gebeuren. grt. Frans |
Peter H |
Geplaatst - 23/01/2010 : 00:05:25 Helaas Frans,ik zou het dan ook niet weten. Hiervoor moet je denk ik bij 'De Frans' zijn. Gr; Peter. |
F.van Holten |
Geplaatst - 22/01/2010 : 23:36:13 Hoi Peter Ik heb hem al meerdere malen uit en aan gezet maar zonder resultaat. grt. Frans |
Peter H |
Geplaatst - 22/01/2010 : 23:31:39 Hallo Frans, Ik heb dit al eens gehad met de T2. Ik heb hem toen uitgezet, en weer nieuws opgestart. Hij deed het toen weer. Wat er toe mis was weet ik nu nog niet. Ik weet niet of dit de oplossing is voor jou, maar je kan het proberen. Gr; Peter. |
|
|