O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
New in town |
Geplaatst - 31/01/2010 : 12:01:10 Hallo muziekvrienden.
Ik ben dit weekend al druk bezig met de dvd en het spelen van de bij behorende leuke songs, die door Ruud van den Berg, zijn ingespeeld. Er zitten ook een aantal muziekstukken bij, die ik zelf nog niet bezit. Maar ook bij het euro-voice-pack, zaten een aantal wat mij betreft leuke songs, die ik graag wil kunnen spelen zonder steeds van de score-mogelijkheid van de T3, gebruik te moeten maken. Nu is mijn vraag: Wat is de makkelijkste manier om deze songteksten op een a4-formaat geprint te krijgen, zodat ik deze muziek kan toevoegen bij mijn overige muziekstukken? Ik vraag me nl. af, of dit überhaupt wel mogelijk is? Wie heeft vaker met dit bijltje gehakt? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Muzikale groetjes, Piet  |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
New in town |
Geplaatst - 31/01/2010 : 20:42:43 Hoi Frans. Het werkt hoor, ik moest toch nog even puzzelen, hoe ik precies het juiste part kon vinden, wat ik geprint wilde hebben. Maar ik kwam er achter, dat ik een part kon kiezen, en vervolgens de muziek van dat part kon afspelen, via het muziekweergave-systeem. Daarna was het makkelijk om het juiste part te vinden. Een mooi programma dat notation player. Ik wist niet dat dit allemaal zo makkelijk te verwezenlijken was, via dit soort programma's op het internet. Maar het is me duidelijk. Dat wordt over een poosje een nieuwe inkt-cartridge kopen. Die van mij was uitgedroogd... ;-)
Groetjes, Piet. Fijn dat je op m'n vraag gereageerd hebt. |
New in town |
Geplaatst - 31/01/2010 : 18:38:25 Hallo Frans,
Ik ga het proberen op de door jouw beschreven manier. Dank je wel voor je uitleg. :-) Groetjes, Piet. |
F.van Holten |
Geplaatst - 31/01/2010 : 13:32:48 Piet Als je even bij zoeken "notation" intikt,dan naar het topic (haal blad muziek uit je midi files) van SIS, die link openen, en dan helemaal naar onderen en "download player now" deze blijft geactiveerd op je PC, Nu je vraag, zet de midi op je PC d.m.v.een usb stick, rechter muisknop en openen met not.player, wat je inmiddels geinstaleerd hebt.Boven bij allparts kan je je eigen print aanpassen. grt. Frans |
New in town |
Geplaatst - 31/01/2010 : 13:25:16 Hallo beste mensen en Frans ik heb inmiddels notation player gedownload, en heb het programma volgens mij goed functionerend op mijn computer. Is het nu de bedoeling, dat ik via de kabel de tyros en computer verbindt... En dan de songfiles op de harde schijf van de tyros, kopieer naar dat notation player... En maakt dan de notation player er direct printbaar notenschrift van? Als dat zo is, dan zou dat heel mooi zijn. En is mijn probleem opgelost.
Groetjes, Piet :-) |
New in town |
Geplaatst - 31/01/2010 : 13:01:04 Hallo Frans. Dat notation player, is dat te verkrijgen op het internet? Ik ben daar niet zo bekend mee, ik heb dit nog nooit gedaan. Altijd alleen maar gekopieerd van bestaande a4-tjes. Ik zal eens googelen op dat notation player. Bedankt voor je reactie.
Groetjes, Piet
|
F.van Holten |
Geplaatst - 31/01/2010 : 12:36:21 Hallo Piet Als Midi's zijn print ik het met Notation Player,je kan alles naar eigen keuze aanpassen.kruisen / mollen enz. Grt. Frans |
|
|