Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Roland Prelude styls voor tyros 3 ?

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
paulmuz Geplaatst - 22/02/2010 : 12:35:20
Is het mogelijk de Roland Prelude styls,te gebruiken voor de tyros 3, blijkbaar zitten daar goede styls bij ?
mvg
Paulmuz
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
MrBoembas Geplaatst - 28/02/2010 : 03:59:56
Ho wacht even Toine, Buma-Stemra of Sabam zijn geen oplichters of duisterend bedrijf zij komen enkelt op voor de belangen van de recht hebbende eigenaren van songs etc als zij er niet waren geweest dan waren er al vele artiesten failliet gegaan :) Dat wilde ik als eerste toch even zeggen.

Wat betreft de site ja en nee met surfen naar sites is niks mis mee want via Google kan je nog meer van dit soort sites vinden en echt waar bijna iedereen is lid van deze sites. HAHAHA maar we zitten hier op een forum van de firma Oostendorp die ook styles verkoopt, en dan zal je eerder reklame moeten maken voor de styles die Henk Oostendorp verkoopt dan reklame te maken voor gratis styles download sites.
Dat is het zelfde als je bij Albert Heijn gaat zeggen Aldi is goedkoper :P

Maar als je goede styles wilt mail dan even naar Henk Oostendorp of ga even langs muziekcentrum Oostendorp en daar vind je goede kwaliteit styles ;)
laakies Geplaatst - 27/02/2010 : 17:56:23
Hoi Rene,

Raysyl doet met zijn vorige schrijven niks verkeerd mee, hij attendeerd alleen op een bestaande site (en zelfs zonder link)

Op deze site kun je vele info's omtrent keyboard spelen vinden, en daar wordt je weer op doorgelinkt, dus heeft niks te maken met copyrights etc volgens mij. Websites bekijken mag en heeft niks met de Buma/Stemra (welke ik oplichters vind) te maken.

Dus zet alle deze site bij je favorieten er is niks mis mee:
http://psrtutorial.com

Gr Toine

Tyros 3 xxl + Stagepass 300
Hanswiel Geplaatst - 26/02/2010 : 11:04:55
Hoi,

Ten overvloede wellicht:

Veelal zitten er rechten op styles en songs.
Wees je ervan bewust dat er veel mensen mee kijken naar wat er op dit mooie (openbare)forum staat. Het kan vervelend voor je uitpakken als je in het openbaar styles of songs aanbiedt.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde.
Lang leve de vreugde
Raysyl Geplaatst - 24/02/2010 : 19:01:52
kijk eens op deze site:PSR Tutorial Home Page,en ga naar de styles.
Mvr.Eileen heeft enorme goeie styles en songstyles voor Tyros 3
Ik hoor wel.
Groetjes
Ps:Voor de moderator,ik hoop dat ik de forumleden hiernaar mag verwijzen.
pianoplayer Geplaatst - 23/02/2010 : 20:21:36
Hoi,
de psr 550 van yamaha is goedkoper dan de prelude en is in mijn bescheiden mening stukken beter. De styles EN de voices zijn beter. Ik heb de prelude 30 seconden getest en vond het zo slecht dat de test snel afgelopen was. Smaken kunnen natuurlijk verschillen. Roland had wel hele leuke styles in de G-70 en E-80.

Jurgen
New in town Geplaatst - 23/02/2010 : 17:48:36
Is goed hoor Frans.
Het was eigenlijk het enige wat ik even kwijt wilde, omtrent de prelude.

Groetjes, Piet
fransonline Geplaatst - 23/02/2010 : 15:44:29
Probeer bij het topic te blijven: "kun je Prelude styles converteren naar de Tyros".
Alleen dan blijft het forum onoverzichtelijk en een goede vraagbaak.

Ik weet hoe moeilijk het is om soms een zijpaadje te bewandelen, zoals nu gebeurt: een vergelijking tussen de Prelude en de Tyros.
Ok, dan 'zondig' ik nog een keertje: beide keyboards zijn niet vergelijkbaar, qua prijs en sound.
Hoe Piet het beschrijft is ook mijn ervaring: als je wat Youtube video's bekijkt/luistert (mits het geluid direct is aangesloten) dan val je onmiddellijk voor de Tyros en krijg je daar geen spijt van.
Bij de Prelude heb ik het gevoel van "terug in de tijd", maar ja smaken verschillen en uiteraard ook budgets.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
New in town Geplaatst - 23/02/2010 : 12:10:29
Hoi allemaal.
Ik ben het met Hans eens. Ik heb gisteren een paar youtube filmpjes van de prelude bekeken.
Ik was er ook bepaald niet enthousiast van. Ik vond de gitaren erg zwak klinken, blikkerig... Maar ook de styles vond ik niet zo bijzonder overkomen. Misschien lag het aan de kwaliteit van het filmpje, of de hele kleine geluidsboxjes.
Toen ik de T3 hoorde voor de eerste keer zag en hoorde op you-tube, werd ik spontaan heel erg hebberig.
Maar dat gevoel ontbrak totaal bij het beluisteren van deze demo's.

Groetjes, Piet
Soneg Geplaatst - 23/02/2010 : 11:48:28
Converteren van stylen levert meestal een zeer teleurstellend resultaat op,je kan beter je tijd en geld in goede style's van Yamaha of DOO investeren.

Soryt
Hanswiel Geplaatst - 23/02/2010 : 09:05:17
Hoi,

Gisteravond op de club uitleg gekregen en een demo gehoord van de prelude. Daar werd ik heeeeeeeeeelemaaaaaal niet blij van.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde.
Lang leve de vreugde
paulmuz Geplaatst - 23/02/2010 : 08:09:04
Hallo
ik heb de prelude in demo gehoord op mijn PC ,tussen allerlei stylen hoorde ik de Polka styl , en dit is eigelijk wat ik zocht , omdat de T3 de polka´s of marsen (Polonaise toestanden)niet zo goed zijn ,(mijn eigen bescheiden mening) en vandaar dacht ik ik zal dit even navragen.

bedankt voor de reacties
mvg
paulmuz
fransonline Geplaatst - 22/02/2010 : 21:42:51
Je zou eens naar het softwarepakket StyleWorks kunnen kijken:
http://www.stylediskwarehouse.com/styleworks.htm

Wellicht dat je hiermee styles kunt converteren van Roland naar Tyros.
Het programma is niet bepaald goedkoop, maar er is geloof ik een trial.

Ik merk dat ik zelf toch snel terugval op de interne styles, die voor mij geweldig klinken. Soms schaf ik een Premium style van Yamaha aan, da weet ik zeker dat ik kwaliteit in huis haal.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
laakies Geplaatst - 22/02/2010 : 20:57:31
Hoi,

Je weet maar nooit, doe zoiets via de pm-mail!!!

Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Gr Toine

Tyros 3 xxl + Stagepass 300
Soneg Geplaatst - 22/02/2010 : 18:56:53
Nee,is niet mogelijk.

Soryt
Hanswiel Geplaatst - 22/02/2010 : 18:34:35
Hoi paul,

Als trotse Yamaha Tyros3 gebruiker zou ik dat niet weten.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde.
Lang leve de vreugde

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000