O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
eddy vanzee |
Geplaatst - 02/03/2010 : 09:33:36 Hallo beste Tyrosianen
zou er een Nederlandstalige uitvoering van het Engelstalige "Reference Manual" voor Tyros3 bestaan ?
Zo ja, waar is die te verkrijgen ?
Zo neen, zou daar interesse voor zijn ?
bij voorbaat dank voor de reactie
VrGr eddy |
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Ruud |
Geplaatst - 04/03/2010 : 08:14:18 Iedereen kent het wel...je zoekt het zout, kijkt er vele malen overheen, terwijl het vlak voor je neus staat.
Zo ook met de Nederlandse handleiding van de Tyros2. Het staat gewoon als pdf-bestand op ons eigen (Henk's) www.T-2.nl Onder "Over Tyros2" vind je "Handleidingen Tyros2" en voila.
Groet, Ruud |
johanleo |
Geplaatst - 03/03/2010 : 22:20:03 Vrienden,
Hieronder dan de link om de nederlandstalige handleiding van de Tyros 2 als PDF te kunnen downloaden. Deze uitgebreide handleiding is grotendeels de reference manual van de T3 in het nederlands. Veel studiegenot !
http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf/emi/dutch/port/Tyros2_nl_om.pdf
johan |
eddy vanzee |
Geplaatst - 03/03/2010 : 18:39:45 Hallo jongens
dankjewel voor de reacties, en speciaal dank aan Johan voor het vriendelijke aanbod.
VrGr eddy
|
Rene |
Geplaatst - 03/03/2010 : 17:40:24 Hallo Johan,
Zet de site maar hier op het forum, wellicht dat andere hier ook gebruik van willen maken.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
johanleo |
Geplaatst - 02/03/2010 : 21:22:15 Ik heb op het internet de handleiding van de Tyros 2 als PDF bestand gevonden, en deze afgeprint: deze in veel uitgebreider dan de HL van T3, en eigenlijk staat alles van de rference manual er ook in. Alles is zowat hetzelfde voor de T3.
Dit is echt een aanrader !!! Als je het niet vinden kan, mail je me maar, dan stuur ik het PDF bestand door.
johan |
fransonline |
Geplaatst - 02/03/2010 : 18:00:10 Ik kan wel uit de voeten met de Engelstalige versie. Maar dit geldt vast niet voor iedereen... Wil je 'm gaan vertalen?
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
theplayer |
Geplaatst - 02/03/2010 : 10:30:44 Hallo Eddy,
Nee, tot op heden ben ik ook niet de nederlandse uitvoering tegengekomen. Maar het meeste wat hier in staat, staat ook in de nederlandse handleiding. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |