O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
rita |
Geplaatst - 14/03/2010 : 17:14:46 goedenavond In het ritme scand country 2 zit op variatie B een mooie DX modern voice. Als ik die echter indruk om te kijken waar het op de voices zit bij welke group, brandt er geen lampje wat aangeeft waar het zit Er zijn 2 bladzijden, onder in staat een geel mapje E.piano, echter bij E. piano staat hij niet bij!
|
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
rita |
Geplaatst - 14/03/2010 : 19:06:13 ok, hastikke bedankt voor uitleg ik wist dit echt niet!! mss hebben anderen hier ook wat aan. of zou iedereen dit wel weten??? grtz ryta |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 14/03/2010 : 18:00:03 Hoi Rita.
Als je op het Part Select knopje van Right 3 klikt (de groene boven de oranje waarmee je Right 3 aan en uit zet) kom je in de juiste map uit.
De reden waarom je 'm niet in de standaardcategorieën kunt vinden is omdat het een oude voice is. Hij staat in de Legacy folder.
Om deze te bereiken kies je een willekeurige voicecategorie, en druk je daarna in het display op Up. Daarna ga je naar de tweede pagina, waar je de map Legacy zult zien staan.
In die map vind je van elke voicecategorie een map, waarin de oude geluiden uit Tyros en Tyros2 staan, die ze uit de hoofdcategorieën hebben gehaald.
Ik hoop dat het duidelijk is zo.
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|