O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
albertvvl |
Geplaatst - 26/04/2010 : 20:19:49 Hoi,
hier nog een van mijn favorieten
EQUINOXE 5 Jean Michel Jarre
http://www.box.net/shared/42xcx64b9l
Groeten
Albert |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
fransonline |
Geplaatst - 28/04/2010 : 18:33:15 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door albertvvl Heb een zeer handing programma gevonden waarmee je bij elke midifile de akkoorden erbij kan laten zetten zodat deze worden weergegeven op de score van de tyros.
Bedoel je hiermee PSRUTI?
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
albertvvl |
Geplaatst - 28/04/2010 : 18:29:07 Hoi,
Deze heb ik zelf gemaakt. Ik weet dat er heel veel midifiles te vinden zijn van jm jarre maar de meeste zijn jammer genoeg niet echt bruikbaar. Ze klinken meestal niet zo goed vind ik, daarom gebruik ik ze liever niet. Wat ik wel regelmatig doe is stukjes uit bestaande midifiles halen om daarvan een nieuwe te maken. Midi files zijn leuk maar het is wel de bedoeling dat je zelf ook nog wat speelt anders gaat er de fun vanaf (is mijn mening). Ik speel veel midifiles waarvan ik de akkoorden en de hoofdmelodie zelf speel. Met de score view van de tyros gaat dit super gemakkelijk! Heb een zeer handing programma gevonden waarmee je bij elke midifile de akkoorden erbij kan laten zetten zodat deze worden weergegeven op de score van de tyros. Het enige nadeel van midifiles vind ik dat er weinig of geen ruimte is voor improvisatie , je moet de song volgen he. Indien er interesse is voor dit programma stuur me eventjes een email. (albertvvl@telenet.be)
Groeten albert |
Realspawn |
Geplaatst - 28/04/2010 : 09:19:45 Heb je de midi file zelf gemaakt of van het internet gehaald ? want er zijn velen midi files van Jean te vinden.
creativiteit begint in het hoofd
http://www.realspawn-productions.com/muziek/ |
Carola |
Geplaatst - 27/04/2010 : 16:44:41 Bedankt voor de uitleg! Ik kijk al uit naar je volgende nummer....
Groetjes,
Carola |
albertvvl |
Geplaatst - 27/04/2010 : 16:34:53 Hoi,
Leuk dat je het nummer goed vind , is altijd leuk om zoiets te horen.
Ik heb een midifile van deze song gemaakt omdat er zoveel sounds in het nummer zitten dat dit gemakkelijker was dan een style te gebruiken.
De effecten heb ik op de multipads gezet zodat je deze kan gebruiken wanneer je maar wil.
Ben een grote fan van JM-Jarre , ben van plan om nog meer nummers van hem te maken.
Gr. Albert
|
Carola |
Geplaatst - 27/04/2010 : 09:03:31 Prachtig!!! Heel mooi! Hoe heb je het gemaakt? Met een style meegespeeld of met een midifile? Het klinkt in ieder geval geweldig!
Groetjes,
Carola |