O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
robbiedoes |
Geplaatst - 22/06/2010 : 02:32:43 Hmmm, ben zeker niet van plan elke YouTube upload die ik doe te promoten. Maar deze vond ik zo geslaagd, dan ik hem toch wel graag wil delen met de Tyros 3 liefhebbers.
Een cover van John Denver: Leaving on a jet plane.
Een "unplugged" sfeertje gecreëerd met de interne WorshipMed style en voor een groot deel van de song daarin wat spoortjes uitgeschakeld om de lekkere gitaarbeat over te houden (choir voice, main drum part en bass part).
Afijn, kijk en luister zelf maar .
http://www.youtube.com/watch?v=BpQMUzAYA40
Groetjes,
Robert |
9 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
robbiedoes |
Geplaatst - 23/06/2010 : 01:35:19 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies Ik zou stoppen met werken.... heb je weer meer tijd over om zulks moois te creeren.
Stoppen met werken.....*ZUCHT*......nog minimaal 32 jaar als de politiek tegen die tijd niet anders beslist. Brrrrrrrrrr, ik wil veeeeel eerder stoppen . Maar ja, voorlopig moet ik wel blijven werken om leuke spulletjes te kunnen blijven kopen en steeds maar weer mooiere creaties te maken . |
robbiedoes |
Geplaatst - 23/06/2010 : 01:29:24 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door klinkt als Prettig om naar te kijken/luisteren. Had een beetje een André van Duin ervaring als dubbelzanger van jezelf  
Wellicht is het iets om een soort van "making of" op You Tube te zetten, maar liever kijk ik uit naar je nieuwe werk.
Hehehe, ja...misschien tijd voor een soort bim-bam-bom clipje .
Voor wat betreft een "making of", daar heb ik wel eens over nagedacht. Maar tijdens de opnames ben ik in mijn uppie zo bezig met de productie, dat ik niet toekom aan het schieten van beelden van hoe een enorme puinhoop het in korte tijd wordt in de keuken (waar mijn Tyros staat) met het opzetten van de camera's, statieven, verlengsnoeren, halogeen lampen, etc. En dan even later in de slaapkamer hetzelfde ritueel met het groene scherm, de microfoon, de harddiskrecorder en wederom de belichting en de camera. Een paar dagen enorme puinhoop in huis dus dat ik zo snel mogelijk weer opgeruimd wil hebben omdat ik het liever opgeruimd wil zien . |
robbiedoes |
Geplaatst - 23/06/2010 : 01:20:57 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fransonline Volgens mij moet je je creaties gewoon blijven publiceren, ze zijn inspirerend. Maar juist voor dit soort youtube bijdragen heeft dit forum een speciaal plekje: Links naar Youtube: http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2489
Op die manier blijft het forum overzichtelijk en kunnen we jou bijdragen en die van anderen goed blijven volgen.
Frans, ik heb dat draadje inderdaad een keer gezien. Zonder afbreuk te willen doen aan dit forum, vind ik wel dat dat draadje op een plek zit waar ik het niet snel zou zoeken en is het rommelig/onoverzichtelijk te reageren op reacties. Ook kijk en zoek ik als Tyros 3 liefhebber en bezitter alleen het Tyros 3 forum en niet in het Tyros 2 forum.
Leuk te lezen natuurlijk dat je mijn video inspirerend vindt .
Groetjes,
Robert |
klinkt als |
Geplaatst - 22/06/2010 : 21:09:21 Hallo Robert,
Prettig om naar te kijken/luisteren. Had een beetje een André van Duin ervaring als dubbelzanger van jezelf   Maar duidelijk is ie weer.....super!
Wellicht is het iets om een soort van "making of" op You Tube te zetten, maar liever kijk ik uit naar je nieuwe werk.
Groeten, |
laakies |
Geplaatst - 22/06/2010 : 18:02:06 Hoi Robert,
Prima video weer van je.
Ik zou stoppen met werken.... heb je weer meer tijd over om zulks moois te creeren.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
fransonline |
Geplaatst - 22/06/2010 : 16:30:46 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door robbiedoes
Thanx Ronny Waar ik eigenlijk op doel met mijn uitspraak, is dat het leuk is als het forum ook nog leesbaar blijft voor Tyros 3
Volgens mij moet je je creaties gewoon blijven publiceren, ze zijn inspirerend. Maar juist voor dit soort youtube bijdragen heeft dit forum een speciaal plekje: Links naar Youtube: http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2489 Op die manier blijft het forum overzichtelijk en kunnen we jou bijdragen en die van anderen goed blijven volgen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Realspawn |
Geplaatst - 22/06/2010 : 16:16:16 Super as always wanneer gaan we duet doen ? :)
je clipjes blijven me boeien en leggen ongemerkt een hoop uit.
Keep it up

creativiteit begint in het hoofd
http://www.realspawn-productions.com/muziek/ |
robbiedoes |
Geplaatst - 22/06/2010 : 13:56:48 Thanx Ronny !
Waar ik eigenlijk op doel met mijn uitspraak, is dat het leuk is als het forum ook nog leesbaar blijft voor Tyros 3 vragen i.p.v. alleen maar performance demo's. Wat dat betreft kunnen mensen altijd abonneren op mijn YouTube kanaal om echt van elke upload op de hoogte te worden gehouden . Al lukt het mij toch niet om wekelijks nieuwe filmpjes te maken. Bij elkaar toch snel 50 uur mee bezig, naast een 40-urige werkweek en een sociaal leven, hahaha.
Groetjes,
Robert |
Ronny |
Geplaatst - 22/06/2010 : 06:08:34 Hé Robert,
Dit klinkt (zoals we gewoon zijn van jou) weer FANTASTISCH en is interessant om te bekijken !!!
Je zei "Ben niet van plan elke YouTube ie promoten". Wat mij betreft, DOE HET TOCH MAAR!!!!
Groeten, Ronny
|