O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
F.van Holten |
Geplaatst - 30/06/2010 : 18:47:16 Hallo Als ik een song opneem met de midi recorder, en deze wil opslaan, krijg ik de melding (PROT.1) en kan er verder niets meer mee. Het gaat dan om een styl die standaard niet in de T3 zit. Is deze styl dan "niet goed" of is het iets anders.
wie weet wat
Grt. Frans |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyro |
Geplaatst - 19/07/2010 : 13:47:08 Ik heb een registratie ontvangen van Frits.
De fout zit in de registratie.
In de registratie is een preset song mee opgeslagen. De preset songs zijn beveiligd. De stylen hebben er dus niets mee van doen.
Registratie opnieuw maken zonder "Preset Song" (Song niet aangevinkt) en probleem is opgelost.
Groeten Wim
|
tyro |
Geplaatst - 18/07/2010 : 17:11:05 Hoi Frans,
Als je mij zo'n style stuurt wil ik wel even kijken of ik deze protection kan verwijderen.
Groeten Wim |
F.van Holten |
Geplaatst - 11/07/2010 : 13:00:21 Hallo Wim Alvast bedankt voor het meedenken
Het gaat meestal om een externe styl die je dan wil gebruiken/bewerken, omdat ze de orginele sound hebben, en daar zit dan een beveiliging in.
Ik heb een paar duizend externe styls waarvan enkele beveiligt zijn, maar daar kom je pas achter bij gebruik ervan.
Grt. Frans |
tyro |
Geplaatst - 10/07/2010 : 18:55:22 Ben je toevallig met een preset song begonnen en deze wijzigen of opslaan? Of direct daar na zelf een song gemaakt? In de preset songs zitten een protectie en deze kan blijven hangen.
Groeten Wim |
F.van Holten |
Geplaatst - 10/07/2010 : 11:07:29 Hallo
De oplossing in mijn geval is ,dat ik de frimeware 1.12 er overheen gezet heb en dat ik dan weer kan saven en verplaatsen. De styl die het PROT.1 aangeeft is meestal een externe beveiligde styl die niet verplaats kan worden, je kan hem wel gebruiken, maar verder houd het op. je moet hem ook niet bij een zelfgemaakte opname met de midi recorder gebruiken Bij de volgende PROT.1 weer de frimware er overheen, en alles is weer het oude.
Grt. Frans |
F.van Holten |
Geplaatst - 08/07/2010 : 13:50:25 Frans
Ik heb de verhalen uitvoerig gelezen en zonodig uitgevoerd, maar voor mij zit de oplossing er niet in, ik heb nog steeds hetzelfde probleem, het maakt niet uit welke styl ik neem, hij doet het overal. PROT.1
Weet iemand al een oplossing ??
Grt. Frans |
F.van Holten |
Geplaatst - 01/07/2010 : 10:54:22 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fransonline
Mogelijk heeft jouw probleem te maken met een eerdere posting: http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2096&SearchTerms=protec
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl
Bedankt voor de toelichting
Grt. Frans |
fransonline |
Geplaatst - 30/06/2010 : 19:29:03 Mogelijk heeft jouw probleem te maken met een eerdere posting: http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2096&SearchTerms=protec
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |