Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Intro opnemen met PC / Mac

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
jesseT3 Geplaatst - 23/09/2010 : 22:32:28
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een maand of 2 een Tyros 3 wat is het een prachtig product.

Nu wil ik een aantal intro's zelf gaan opnemen, als ik dit in de keyboard doe dan lukt het meestal niet echt plus dat het edit niet echt gebruiksvriendelijk is.

Via een vriend van mij heb ik begrepen dat je via je PC /Mac ook het een en ander kunt opnemen daarmee heb je bijvoorbeeld in qbasis een betere edit overzicht.

Een vriend van me maakt mooie intro's voor zijn syles met qbasis hij begint met opnemen van chanal 1 t/m 8 en deze wordt uiteindelijk in PA800 opgenomen?

Heeft iemand hier ervaring mee met Tyros en hoe en waar moet ik kijken ??

ALvast heel er bedankt.
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
T-Rossie Geplaatst - 24/09/2010 : 11:12:49
Jesse,
Het programma Cubase is inderdaad hét programma om midi en of audio op te nemen en te bewerken.
Als je nog geen ervaring hebt met dergelijke zaken is het raadzaam om bijv. te beginnen met Cubase Essential 5. (ca. € 135)
Overschakelen naar zijn 'grote broertjes' kan later voor betrekkelijk weinig geld via Updates.
Er is ontzettend veel te kijken/leren voor wat betreft Cubase en een cursus Cubase van bijvoorbeeld ASK op DVD is aan te raden.
Er is enig inzicht en doorzettingsvermogen nodig om het je machtig te maken .... maar dan heb je ook wat!!

De Tyros is 'gewoon' een MIDI apparaat net als de meeste synths en keyboards.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000