O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
wilbert.alberts |
Geplaatst - 29/09/2010 : 14:51:27 Hoi,
1) Is het mogelijk styles te creeeren door deze uit een midi file te kopieren. Bijv: kopieer maat 1 t/m 4 als intro, maat 5 t/m 9 als standaard style etc?
2) Is het mogelijk bewerkingen als copy, quantize e.d. te beperken op maat / positie binnen de maat basis. Dus: quantize the laatste twee tellen van de 2e maat als triool?
Groeten, Wilbert |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyro |
Geplaatst - 24/11/2014 : 07:56:29 Met Style Split and Splice kun je een style omzetten in een midifile en een non-midi gedeelte. De midi file kun je dan normaal bewerken met een sequencer programa bijv. sonar. Met Style Split and Splice kun je na bewerking van de midifile dan weer samen voegen tot een style.
Met Mix Master kun je rechtstreeks styles en midi files bewerken Gebruik voor detail bewerking de list view. Hier kun je dus ook selecties bewerken.
Groeten, Wim |
Daysan |
Geplaatst - 24/11/2014 : 03:10:47 ik wilde dit ook graag weer eens proberen, in het verleden heb ik dit eens gedaan, maar is lang geleden. ik zie dat dit topic van 2010 is, maar misschien leest dit iemand ik heb Emc_Style_Works_2000_Universal vroeger werkte hij op mijn XP wel, maar nu op mijn Vista niet. ik heb hem al jaren
nu heb ik even gekeken naar die one man band dat is helaas een demo waar je geen eind resultaat kan zien, dus kan ik niet genoeg testen. nu is het inmiddels 2014, misschien heeft er iemand van jullie weer iets anders gevonden wat goed werkt. ik heb de Tyros 3, en mijn pc is vista 64 bit alvast bedankt voor het antwoord gr Elly
Muziek is mijn Passie. Yamaha PSR 9000-Tyros3
http://keyboard-registraties-ellydriessen.jouwweb.nl/ |
tyro |
Geplaatst - 06/10/2010 : 21:00:45 Hoi Wilbert,
Vraag1 Ik heb dit net even snel met Style works geprobeert. Dit is wel mogelijk maar aan het resultaat moet veel gesleuteld worden. Dit is voor mij wel de eerste keer dat ik Style works gebruik. Er zal waarschijnlijk nog wel instellingen in te maken zijn voor een beter resultaat.
Vraag2. Dit kun je wel op de Pc doen. Voor het bewerken van styles op de Pc zie http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2679 was een vraag van Carola. Ik gebruik Sonar maar kan misschien ook met andere seq. programma's.
Groeten Wim
|
Carola |
Geplaatst - 06/10/2010 : 11:36:25 Hoi Wilbert,
Op je eerste vraag kan ik een antwoord geven. Dat houdt mij ook al langere tijd bezig. Met een programma's als bv. Midi2style, One man band, Style maker en Style works is dit mogelijk. Ik werk zelf momenteel met One man band. Dit werkt voor mij het beste, is niet moeilijk en redelijk goedkoop. Iets van € 50,00 geloof ik. Sommigen van de genoemde programma's zijn zelfs gratis. Helemáál tevreden over het eindresultaat ben ik echter niet. Dat ligt ook een beetje aan mij, ik wil het helemaal perfect hebben en dat gaat waarschijnlijk ook niet. De resultaten zich wel erg goed.
http://www.1manband.nl/omb.htm
Op je volgende vraag kan ik geen antwoord geven. Ik begrijp ook niet precies wat je bedoelt. Hierop wacht ik evenals jij het antwoord van iemand anders af.
Groetjes,
Carola |
|
|