O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
robbiedoes |
Geplaatst - 04/10/2010 : 00:38:00 Okee, omdat het mijn laatste Tyros 3 project is toch maar even een melding op het forum dat er weer een nieuwe YouTube upload is geplaatst.
Laatste Tyros 3 project?? Ja, inderdaad! Maarrrrr, wees niet ongerust. Zodra ik in het bezit ben van de Tyros 4, ga ik weer heeeeel snel aan de slag . Maar omdat mijn Tyros 3 momenteel te koop staat en ik geen risico wil lopen een project te starten dat ik niet kan afronden, las ik een tijdelijke projectstilte in.
Veel kijk- en luisterplezier: http://www.youtube.com/watch?v=EXtfazQGFbA
Groetjes,
Robert |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Niek |
Geplaatst - 05/10/2010 : 00:17:40 Ha Robert,
Dank voor je reactie en veel succes gewenst met de Tyros-4.
Groet, Niek |
robbiedoes |
Geplaatst - 04/10/2010 : 19:47:47 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Niek
Ha Robert,
Leuk je ontmoet te hebben in Wezep. Het ziet er weer geweldig uit en klinkt fantastisch. Wat waren voor jou de argumenten op om de T4 over te stappen ?
B.v.d. voor je reactie.
Groet, Niek
Ha Niek...dank je! Ja, werd goed herkend die avond . Mijn argumenten? Ehm...als ik heel eerlijk ben: - ik wil wat hobby betreft graag het nieuwste hebben - leuke bijeenkomstigheid is dat het leuk is voor mijn YouTube kanaal - snellere bediening - flash geheugen - verbeterde Vocal Harmony - SA2 sounds nu bruikbaar in de styles (vond ik echt een gebrek)
De vocal sounds zijn grappig, maar ben er niet ondersteboven van en gaan naar mijn mening snel vervelen. Ik vind ze tot op heden nog niet realistisch genoeg klinken. Maar misschien als ik er zelf nog wat aan sleutel op de T4.
Groetjes,
Robert |
Niek |
Geplaatst - 04/10/2010 : 19:37:45 Ha Robert,
Leuk je ontmoet te hebben in Wezep. Het ziet er weer geweldig uit en klinkt fantastisch. Wat waren voor jou de argumenten op om de T4 over te stappen ?
B.v.d. voor je reactie.
Groet, Niek |
klinkt als |
Geplaatst - 04/10/2010 : 16:25:14 Hee Robert,
Wederom een puik stukje werk neergezet. Vooral dat twee-stemmig stukje heb je mooi in beeld gebracht.
Hoop dat je snel je T-4 binnen hebt 
Groeten, |
Ben |
Geplaatst - 04/10/2010 : 13:16:16 Hoi Robert,
Mijn complimenten weer hoor !  is weer net als iedere andere opname van jou een mooi resultaat geworden. Kan op de Tyros 4 straks alleen maar nog beter worden 
Groetjes Ben
|