O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bertus |
Geplaatst - 10/10/2010 : 12:50:59 Hallo, dit keer is mijn vraag kort en bondig, ben met een begeleiding bezig in het nummer "Oh carrol". Nu heb ik daar wat aanpassingen in gedaan in de mixingconsole en wil deze opslaan. Als die aanpassing naar mijn zin is doe ik die dan op dezelfde manier opslaan zoals je een registratie opslaat? Memory en dan de knop waaronder je de aanpassing/registratie wilt?
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
bertus |
Geplaatst - 13/11/2010 : 00:30:59 Hallo Tyro, een wat late reactie ( sorry ) van mij en ik ben er inmiddels achter hoor. Maar wat jij schreef: Heb je in de song setup ook de keyboard voice opgeslagen? Heb ik op verschillende manieren geprobeerd en klopt precies zoals je beschreef.
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
tyro |
Geplaatst - 10/10/2010 : 14:14:26 Je kunt alles onder registraties op slaan, Maar als je iets in de song setup hebt opgeslagen gaat deze voor. Dan werkt de registratie alleen als een snelkoppeling naar de song.
Heb je in de song setup ook de keyboard voice opgeslagen? dan staat deze instelling in de song.
Dit is al vaker te sprake gekomen. Dat men denkt dat alles in een registratie wordt opgeslagen. In combinatie met een song/midifile is dit dus niet vanzelf sprekend. Zie bijv. Registraties raken corrupt
Groeten Wim
|
tyros2 |
Geplaatst - 10/10/2010 : 13:41:22 Hallo Bert.
Daar kun jij maar op 1 manier achterkomen, gewoon proberen   Maar het antwoord is kort YES. Alle wijzigingen/aanpassingen kun je onder de registratie kwijt mits het is aangevinkt.
Muzikale Groet Henk |