O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
ron42 |
Geplaatst - 18/10/2010 : 14:49:53 Hoi allemaal ik wil me even voorstellen ik ben ron en ben sinds een paar weken in het bezit van een tyros 3 xxl en meteen uitgebreid met het premium choir&vocal pakket gekocht in wezep. Zit al een tijdje te lezen hier op dit leuke forum en het word tijd dat ik me is aanmeld bij deze dus. mischien vragen sommige zich af waarom geen tyros 4...toen ik mijn keyboard kocht werd mij ook keurig verteld dat de 4 uitkomt maar ik heb pas 1 jaar pianoles dus ik ben een beginner en voordat ik alles eruit kan halen wat erin zit is er al weer een opvolger voor de 4 dus de 3 is voor mij meer als goed genoeg. Nu ik een paar weken aan het spelen ben moet ik zeggen dat de tyros boven mijn verwachting uikomt wat een geweldig instrument. Ik heb nog nooit zoveel zitten spelen elk vrij uurtje stop ik erin. groetjes aan iedereen ron
|
9 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
laakies |
Geplaatst - 25/10/2010 : 22:17:58 Hoi Ron,
Ook namens mij hartelijk welkom op dit leerzame forum.
Tevens wens ik je veel speel plezier toe op de T3, maar dat zal best wel lukken zo te lezen 
Gr Toine
Tyros 3 xxl verkocht + Stagepass 300 |
F.van Holten |
Geplaatst - 25/10/2010 : 10:38:13 Ron Gefeliciteerd met je aankoop. En als er problemen zijn weet je het forum wel te vinden.
Grt. Frans T3-xxl |
Hanswiel |
Geplaatst - 25/10/2010 : 08:53:49 Hoi Ron,
Welkom op dit fantastische forum. Wij zijn (haast) altijd zeer vriendelijk voor elkaar.
Ik twijfel er niet aan of je zult hier zeeeeeer veeeeeeel kennis opdoen.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
Ben |
Geplaatst - 19/10/2010 : 14:01:45 Hallo Ron,
Ook namens mij welkom op het forum. Ik zelf heb nog de Tyros 2 waar ik ook blij mee ben echter zijn de T3 en T4 uiteraard vele malen beter  Zelf muziek maken op mijn tyros vind ik zelf ook geweldig dus ik kan je bevindingen heel goed begrijpen 
Veel plezier en succes verder !
Groetjes Ben |
fransonline |
Geplaatst - 19/10/2010 : 13:29:52 Welkom op het forum Je keuze is voor de T3 is een goede. Je hebt zelf al ervaren, dat je, zelfs al ben je een beginner, al heel veel plezier kunt beleven aan dit keyboard.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
bertus |
Geplaatst - 19/10/2010 : 10:34:00 Hallo Ron
Ook van mij hoor, ben al zoveel wijzer ervan geworden! Succes met je Tyros 3, een geweldig instrument!!
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
Rene |
Geplaatst - 18/10/2010 : 16:06:01 Hallo Ron,
Ook namens mij van harte welkom op de forum. Heb je vragen, stel ze gerust.
Rene
Tyros 3, ( bijna Tyros 4 )Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
theplayer |
Geplaatst - 18/10/2010 : 15:36:10 Hoi Ron,
Met de aanschaf van de Tyros 3 heb je zeker een zeer goede keuze gemaakt. Ik lees dat je er veel plezier aan beleeft en dat is ook de bedoeling. Welkom op dit forum en als je vragen hebt, dan schrijf je ze maar hier neer. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
eddy vanzee |
Geplaatst - 18/10/2010 : 15:17:23 Hallo Ron
welkom en veel plezier met dit fantastisch instrument
Vr Gr eddy |