O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Hanswiel |
Geplaatst - 13/11/2010 : 10:39:24 Hoi,
Ik probeer meerdere geluiden in de afdeling multipad te selecteren zoals: 1. piano Arp8Bt 2. Heaven Arpegio
VOORDAT ik ze opsla in een registatie hoor ik ze ook beiden. NADAT ik ze heb opgeslagen hoor ik er maar een.
Ik wil ze echter beiden horen als ik speel. Kan dat?
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde
|
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyro |
Geplaatst - 14/11/2010 : 20:59:46 Je kunt volgens mij het programa OTS editor hiervoor gebruiken. Laad de style in deze editor en bij multipad kun je dan andere multipads zelf indelen. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd. Ik zie net het programma padmaker deze zou ook kunnen werken.
Groeten Wim |
eddy vanzee |
Geplaatst - 14/11/2010 : 16:07:05 Hallo , ik denk dat de registratie slechts één multipadBANK (van 4mp's) vastlegd. De multipads's van verschillende MP-banken kunnen naar een nieuwe MP-bank gekopieerd worden. Door deze nieuw samengestelde MP-bank in de registratie op te nemen zou het probleem moeten opgelost zijn. Vr Gr eddy |
fransonline |
Geplaatst - 13/11/2010 : 11:20:08 Ik denk dat wat jij wil zo niet werkt. Als je een registratie kiest, zal er één multipad worden geselecteerd en niet twee. De oplossing: maak een nieuwe multipad met daarin 2 pads van de ene en 2 van de andere.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |