O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
ruudvranken |
Geplaatst - 01/03/2011 : 08:06:47 Beste mede-hobbyisten, als ik mijn Tyros 3 aan zet, dan gaat hij automatisch Expansion Voices laden, dit duurt best lang, en tijdens dit proces kan ik niet schakelen tussen de banken, en ook niets opslaan, omdat hij hiermee bezig is. Het enige wat ik kan doen is "abort loading" , dan stopt hij ermee. Moet dit zo? Of kan ik ervoor zorgen dat die voices gewoon erin zitten, zodat hij ze niets weer hoeft te laden? Bedankt voor de reactie!
Ruud Vranken |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 02/03/2011 : 14:51:47 Hallo,
je kan de laadtijd aanzienlijk verkorten door alle niet gebruikte bestanden te deleten.
Maak eerst een backup !!!
Vr Gr eddy |
fransonline |
Geplaatst - 01/03/2011 : 08:42:50 Een workaround: ik zet 's ochtends alvast mijn T3 aan zodat deze alle voices geladen heeft op het moment dat ik wil gaan spelen. Niet energie vriendelijk maar wel minder ergernis.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
theplayer |
Geplaatst - 01/03/2011 : 08:16:22 Hallo Ruud,
Iedere keer wordt tijdens het opstarten eerst de voices weer van de harddisk in het geheugen geladen. De Tyros houdt dat niet vast als hij uit gezet wordt. Maar tijdens het laden, kun je gewoon op de Tyros spelen. Alleen als je de customvoices wilt gebruiken, of harddiskhandelingen wilt doen moet je dus even wachten. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|