Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Even voorstellen en een dank

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
boogieworld Geplaatst - 04/05/2011 : 22:34:03
Hoi allen,

Mijn naam is Dave en ben de (trotse) vader van mijn zoon Jesse(8jr) voor wie ik deze week een nieuw keyboard heb aangeschaft (ja ja de tyros 3)Hij speelt altijd hierop op zijn muziekschool en doet het zooooo goed dat ik hem dit als kado gegeven heb. (zelf vroeger ook van mijn ouders een orgel gekregen en daardoor veel plezier beleeft aan de muziek)We gaan hem Vrijdag ophalen bij Oostendorp en bij deze wil ik "RUUD" heel hartelijk bedanken voor de super goede uitleg van het apparaat en ook het enthousiasme die hij met ons deelde.

Ik hoop veel kennis op te doen op dit forum.
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Ruud Geplaatst - 04/05/2011 : 22:55:28
Hallo Dave,

Allereerst natuurlijk hartelijk welkom op ons leerzame forum. Ik had al van je begrepen dat je het regelmatig volgt.
Vanmiddag elkaar al uitvoerig gesproken, omdat ik bij Henk was.
Dank je voor je lovende woorden.

Ik denk dat je zoon Jesse één van de jongste, zo niet de jongste, bespelers van de Tyros3 zal zijn.
Stel hier gerust jullie vragen, want er is altijd wel iemand onder ons die jullie weer verder kunnen helpen.

Veel plezier met de T3.

Groet, Ruud

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000