O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Ronny |
Geplaatst - 26/10/2011 : 07:36:06 Beste mede tyrossers,
Regelmatig maak ik een backup van mijn T3.
Na het verkeerdelijk verwijderen van een wavefile op de harde schijf van de T3 wil ik deze terug uit de backup halen in de laptop en via usb terug inladen.
Maaaar mijn t3 blijkt deze niet meer te kunnen lezen ??
In de backup zie ik het liedje staan en als ik erop klik komen er twee mapjes tevoorschijn (AUDIO en RENDER).
Wanneer ik AUDIO open zie ik twee wavefiles die ik alletwee heb gekopieerd naar usb en zo terug probeer in te laden maar maddemoiselle T3 kan haar eigen bestanden niet meer lezen
Ziet iemand hier iets dat ik verkeerd doe??
Alvast bedankt
Vriendelijke groeten,
Ronny |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyro |
Geplaatst - 27/10/2011 : 18:19:16 1 voor links en 1 voor rechts |
Ronny |
Geplaatst - 26/10/2011 : 19:31:47 Bedankt Frans !
Het is gelukt op deze manier
Ter info : Ik vond het nogal eigenaardig dat er plots twee wavefiles met dezelfde titel in dat mapje zaten en wilde daar het fijne van weten het zijn dus blijkbaar twee mono files
Vriendelijke groeten,
Ronny |
theplayer |
Geplaatst - 26/10/2011 : 17:06:03 Hallo Ronny,
Je moet dat complete liedje (Dus de map met daarin die twee andere mappen) in de audiomap op je harddisk zetten. Dat kun je het beste via de computer doen, anders is die map niet zichtbaar. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Ronny |
Geplaatst - 26/10/2011 : 13:46:14 Eddy,
Eerst en vooral bedankt voor uw antwoord.
Ik heb dus via de gebruikelijke wijze geprobeert om de wavefile weer te importeren maar hij wil ze niet meer aanvaarden????
Ronny |
eddy vanzee |
Geplaatst - 26/10/2011 : 11:09:24 Hallo Ronny, denk dat je de "WAVEfile" terug moet IMPORTEREN in de HDDrecorder van de TY3. Gewoon kopïeren gaat niet lukken. VrGr eddy |