O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
superwilbil |
Geplaatst - 17/11/2011 : 16:03:37 is de Proposed pitch Correction zoals beschreven in het forum voor de T4 er ook voor de T3? en zo ja, is er dan iemand die daar uitleg over kan geven? ik heb gezien dat Robbiedoes het mooi heeft uitgelegd voor de T4 maar ik was benieuwd of dit echt alleen daarvoor is of ook op de T3 mogelijk is. wel is me duidelijk dat het geen wat robbiedoes gemaakt had echt voor de T4 is en niet voor de T3! daarbij ben ik er voorstander van om gewoon zelf te zingen (dat blijft het mooist en persoonlijkst) maar je kan er wel leuke dingen mee doen,
m.v.g.
Willem
music is my live |
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Hanswiel |
Geplaatst - 26/11/2011 : 10:53:34 Hoi,
Wacht ik toch maar even op de T5. Daar zit het vast ook in en kan ik eindelijk meedoen met TVOH.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
superwilbil |
Geplaatst - 24/11/2011 : 11:09:03 beste muzikale broeders,
helaas een slecht nieuwtje omtrent dit onderwerp. onderstaande mail heb ik mogen ontvangen van Yamaha:
Geachte, Dank u voor uw aanvraag,helaas is deze "effect" slechts met de Tyros4 mogelijkDe Tyros4 heeft een compleet nieuwe Vocalist/Harmonizer/Vocoder De parameter "Degree" die in de video wordt gebruikt bestaat er bij de Tyros 1/2/3 vocal-harmony niet(parameter ontbreekt).
dus helaas, het zal op eigen kunnen moeten.
m.v.g.
Willem
music is my live |
Hanswiel |
Geplaatst - 20/11/2011 : 11:40:20 Hoi,
Zou mooi zijn als dat kon. Durf ik ook te gaan zingen. Het wordt steeds mooier.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
superwilbil |
Geplaatst - 18/11/2011 : 19:45:40 beste Rene,
bedankt voor je advies, ik zal er gebruik van maken. mocht ik een uitgebreid antwoord krijgen over hoe het dan ook moet (als het kan) dan zal ik deze hier gelijk posten,
m.v.g.
Willem
music is my live |
Rene |
Geplaatst - 18/11/2011 : 14:46:51 Hallo Willem,
Wat je zou kunnen proberen, is Yamaha een mail sturen. Doe daar je verhaal, je krijgt vanzelf een bericht terug. Dit werkt ook, heb het zelf ondervonden. Het duurt alleen even voordat ze reageren.
Rene.
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies DVX12, Sub18 |
superwilbil |
Geplaatst - 18/11/2011 : 12:14:10 beste allemaal,
ik had robbiedoes ook een prive mail gestuurd en deze heeft ook gereageerd. hij zegt dat dit met de T3 ook zou moeten kunnen alleen weet hij niet precies hoe, simpelweg omdat hij geen T3 heeft staan. daarbij weet hij niet wat het resultaat precies leverd omdat het een ander keyboard is. maar de software zou erin moeten zitten. nu dus nog uitvogelen hoe dit dan toegepast zou moeten worden,
m.v.g.
Willem
music is my live |
guyske |
Geplaatst - 17/11/2011 : 17:30:49 Hey Willem, ik zou me sterk moeten vergissen maar volgens mij dit verhaal lukt alleen op de T4, ik heb het in ieder geval geprobeerd en het lukt aardig.
GTR Guy
Yep hij is er, de ontdekkingstocht is begonnen ...... |