O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bertus |
Geplaatst - 23/12/2011 : 15:20:17 Hallo, ik wil bij Yamaha wat inkopen doen voor mijn T3, zoals je in het onderwerp al kunt lezen gaat het hier om registratie packs. Zijn deze of iemand van jullie weten van intro's en endings voorzien of niet? Hiernaast wil ik ook het Choir and vocal pack en de panflute aanschaffen, ( Kerstgratificatie gehad hoor ik jullie denken, ha, ha? ,) maar dat moet betaald worden met een paypal account, nu is dat geen probleem maar als ik de voorwaarden lees kan het enkele dagen duren voordat de betaling verwerkt is, dat zal dan wel maar kan je ze dan ook gelijk wanneer de betaling gedaan is downloaden? Daar ben ik nieuwgierig naar omdat dit eigenlijk voor mij de eerste keer is dat ik dit doe... Alvast bedankt voor jullie reactie hoor!!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
14 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
bertus |
Geplaatst - 11/01/2012 : 16:31:52 Echt niemand ? Dat vind ik jammer .
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
bertus |
Geplaatst - 09/01/2012 : 16:03:57 Daar ben ik weer, opgeknapt en weer fruitig zeggen ze dan, heb vandaag de ARPO Ballroom gedownload en de betaling met Pay pal ging vlekkeloos. Gisteren kreeg ik een mail dat de 25 euro eindelijk op de paypal account stond, je moet even geduld hebben in het begin, ben vanmiddag naar www.yamahamusicsoft.com oftewel http://eu.yamahamusicsoft.com/ gegaan, zo komt dat dan eruit te zien in je browser, bestelling geplaatst en op een gegeven moment moet je doorklikken en inloggen op je account. Yamaha herkent dit account en de downloadfile staat al te trappelen om bij je binnen te komen. Je moet wel even uitkijken voordat je de betaling gaat doen en het eens zijn met alle terms enz, even aanvinken, en binnenhalen die handel. Ervaring met het registratie pack: Ik moet je zeggen dat het erg leuk is en dat de registraties best wel mooi zijn te noemen, de nummers staan er gelukkig ook op als midifile, tenminste, voor elke bank een compilatie ervan. En, niet onbelangrijk, je moet ze wel kunnen spelen, logisch zou je zeggen, maar het zou leuk zijn als Yamaha zou kunnen laten laten zien welke 64 nummers het zijn. Dus dit is een minpuntje voor Yamaha denk ik, ik heb dus ballroom gekocht en dan verwacht je dus 64 rustige nummers maar dit is zeker niet geval, ik zou hierbij willen zeggen dat lang niet alle nummers van dit pack de "verpakking" ballroom verdienen. Maar ja, over het geheel is het best wel aardig te noemen en nodig hierbij "collega's" uit om ook hun ervaringen hier te delen....
Groet, Bert
Tyros5frans |
Geplaatst - 08/01/2012 : 15:42:42 Hallo Hanswiel;
Nee , ik hoefde voor het opzetten niets te betalen. Dit vind ik wel een compliement aan het adres van oostendorp de service is uitstekend en de koffie ook,ga zo door met deze service.
Tyros3frans
|
bertus |
Geplaatst - 04/01/2012 : 17:57:53 Zal snel even kijken naar de link http://www.avvsystems.be/, ben nu in bed met een "heerlijke", phhhh, zware verkoudheid.......komt goed hoor! Ook even niet spelen nu
Groet, Bert
Hanswiel |
Geplaatst - 04/01/2012 : 08:59:10 Hoi,
Moest je voor de hulp in Wezep nog iets betalen, of is dat een gratis service van Oostendorp?
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
Tyros5frans |
Geplaatst - 03/01/2012 : 21:08:23 Hallo Bert;
Ben vrijdag 30-12-2011 bij oostendorp geweest om de ARPO18 en de SA2PAN FLUTES op de tyros te zetten,was zo gedaan. Toen gekeken naar de YAMAHA DX21 gekeken was niet wat ik zocht met de geluiden.Ben die avond nog naar Leusden geweest en heb daar een E-MU XBOARD 61 opgehaald daar zat de geluiden bij die ik zocht plus nog eens 3gb aan andere geluiden. Bij; www.avvsystems.be wordt hij gebruikt.
O ja Nog de beste wensen voor dit jaar en dt je veel plezier mag hebben van je tyros
Groetjes tyros3frans Skytronic boxen 400 watt SPL 400 versterker 1202 FX Mengpaneel E-MU XBOARD 61
|
bertus |
Geplaatst - 29/12/2011 : 11:42:40 Zo zo, dat doet maar! Ha, ha, succes ermee Frans!!
Groet, Bert
Tyros5frans |
Geplaatst - 29/12/2011 : 11:28:51 Hallo Bert; Morgen ga ik even naar wezep om mijn bestelling op te halen voor tyros3 ( ARPO 18,SA 2 PAN FLUTES ). Dinsdag besteld bij hun om dat ik probleem had met dat paypal van yamaha,dit gaat lekker vlot. Kon het ook via e-mail krijgen,maar ik ga ok even een yamaha dx21 ophalen.
Groetjes tyros3frans skytronic boxen 400 watt SPL 400 versterker 1202 FX mengpaneel
|
bertus |
Geplaatst - 29/12/2011 : 10:08:30 Ja dat klopt, ik wacht nu af wanneer ik kan gaan bestellen, intussen bezig mijn hard disk van m'n tyros opnieuw in te delen, nog lekker even bezig! Kom hier weer op terug als het gelukt is.
Groet, Bert
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 29/12/2011 : 00:11:39 Hoi Bertus,
Als deze transactie is gelukt, hoef je voortaan geen tegoed meer op je PayPal account meer te hebben. PayPal kan dan meteen doorsluizen vanaf je bestaande rekening.
Het is dus een eenmalig iets. Ook bij andere winkels of bedrijven kun je meteen zonder tegoed bestellen als je bovenstaande eenmaal gedaan hebt.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
bertus |
Geplaatst - 28/12/2011 : 15:42:32 Hallo en bedankt voor jullie reacties, stand van zaken: Als je begint met paypal, en dat moet als je geen creditcard hebt, moet je veel geduld hebben eer je iets kan bestellen, het is precies hoe Martijn het hierboven beschreef,als je een account aanmaakt dan kan je je eigen rekeningnummer opgeven maar je moet wel als het de eerste keer is als je wat gaat bestellen daar dat je moet zorgen dat het bedrag op je paypal account staat. Voordat het zover is storten zij een bedrag van 0,01 en 0.02 cent op je rekening. Als je dat hebt ontvangen ga je in dat nieuwe account je rekening bevestigen. Daar vragen ze exact deze twee bedragen in te vullen, als je dat goed gedaan hebt krijg je daarvan een bevestingsmail van Paypal. Pas dan kan je een bedrag van je eigen betaalrekening storten op de paypal rekening. Om nu voorzichtig te werk te gaan heb ik gekozen voor een bedrag van 25,- , ook hiervan krijg je een bevestigingsmail. Het gaat dan om het registratiepack "Dinner". Het kan dan 4-6 dagen duren voordat het erop staat. Als je dus denkt dat je dat even snel doet? Nee dus, maar het is wel zo als je zorgt dat er voldoende op staat dat je direct kan bestellen bij Yamaha heb ik eruit begrepen. Dus nu nog even geduld voordat ik mijn pack in huis hebt..... Ze verwachten 4 januari of eerder dat het geld erop staat.... Dus als het werkt en je wilt meerdere artikelen bestellen zorg dan dat het totale bedrag erop staat, m.a.w. als je denkt vanavond met het panflute pack aan de gang te gaan er er staat geen geld op...
Groet, Bert
Tyros5frans |
Geplaatst - 28/12/2011 : 14:28:56 Hallo Bert. Ik had of heb het zelfde probleem,ik had al een keer eerder besteld bij hun,maar ik stuitert nu ook op een probleem of ik nu op master kaart doe of palpay. Nu heb ik en dat kan ook bij Oostendorp besteld en dan zonder probleem.
Groetjes tyros3frans
|
bertus |
Geplaatst - 26/12/2011 : 20:56:05 Ben met pay pal bezig, hou je op de hoogte maar ja, feestdagen, werken, je kan dat wel... kom hier op terug.
Groet, Bert
Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 23/12/2011 : 17:32:56 Hoi Bert,
Ik heb zelf in April de panflute aangeschaft via PayPal. Het registreren bij zo'n rekening duurt even, en vaak is de eerste transactie direct van de PayPal rekening (dat was tenminste mijn ervaring). Je moet dus geld overboeken van je eigen rekening naar je PayPal rekening, wat een week kan duren. Verdere/latere transacties worden vaak direct door PayPal heen, van je eigen rekening afgeschreven, zonder dat je tegoed op je PayPal hebt staan.
Zodra Yamaha jouw bevestiging in PayPal heeft gezien, mag je meteen downloaden. Je hoeft dus niet te wachten tot het geld daadwerkelijk van je PayPal/eigen rekening af is.
Als je dus al een PayPal account hebt, is het heel eenvoudig. Als je er eentje aan moet maken kan het een tijdje duren. Het was in ieder geval bij mijn eerste transactie met PayPal het geval dat hij die niet wilde doen omdat ik geen tegoed op m'n PayPal account had. Nadat ik tegoed op de PayPal rekening had gestort, kon de transactie doorgaan. Bij latere transacties werd het bedrag direct van mijn eigen rekening afgeschreven, zonder dat ik het naar PayPal moest overboeken. Dat was dus iets eenmaligs.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|