O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Tont4 |
Geplaatst - 22/01/2012 : 15:13:00 ik heb een midi file en die wil ik in mijn T3 laden. de file staat op de stick maar ik krijg hem niet in de T3 geladen, ik heb op de pc geprobeert en dat is geen probleem,de midi file is 19kb. |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
bertus |
Geplaatst - 02/02/2012 : 10:04:39 Ook weer opgelost!! Heerlijk gevoel!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dāt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
Tont4 |
Geplaatst - 01/02/2012 : 18:48:09 hoi allemaal, ik heb de file geladen zoals ik dat normaal ook doe ,maar niks. ik heb van een kennis de zelfde file gekregen, en die doet het wel. ik denk inderdaad dat de midi file die ik had beschadigd is. dedankt voor alle moeite die jullie gedaan hebben. |
theplayer |
Geplaatst - 26/01/2012 : 16:11:45 Hallo Marlies,
Stuur de file eens naar mij toe als je wilt. Dan kan ik er eens naar kijken, want zoblijven we allemaal gissen. Mijn emailadres staat wel op mijn site. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
eddy vanzee |
Geplaatst - 26/01/2012 : 15:15:34 Hallo, is de naam van de midifile niet te lang ? Indien ja, kort deze dan in op de PC via naamwijzigen. Laat de extensie echter staan. VrGr eddy |
bertus |
Geplaatst - 25/01/2012 : 13:57:18 Dan zal die zeer waarschijnlijk beschadigt zijn, ik heb dat ook wel eens gehad. Probeer eens een andere midifile te laden en kijk of die dan hetzelfde doet. En inderdaad, benaderen zoals Frans beschreef hierboven.
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dāt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
Tont4 |
Geplaatst - 25/01/2012 : 12:24:03 bedankt voor de reactie. ik heb de file net als anders geladen. op de stick staat de midi file,ik heb hem in een map gezet en de naam zie ik ook,maar de file kan ik niet inladen en zie de naam ook niet. wel heb ik in cube de file gedraait maar ik wil met de T3 sporen inspelen en voises veranderen, maar dan moet ik dat maar in cube gaan doen. |
theplayer |
Geplaatst - 22/01/2012 : 16:40:16 Hoi,
Ik denk dat de oorzaak ligt in het verkeerd beginnen met openen. Vanuit het mainscreen druk je op NewSong (Knop A) Dan met Next naar de usb-stick en daar de file selecteren. De Tyros leest trouwens ook de .kar-files. We blijven benieuwd. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
T-Rossie |
Geplaatst - 22/01/2012 : 16:20:25 Marlies, Met zó weinig informatie is het moeilijk om je te helpen graag wat meer info:
Zie je de file wel staan op de stick als ie in de Tyros zit? Indien ja, wat gebeurt er als je 'm wilt laden? (foutmelding?) Hoe heet de file? (is het mogelijk een .KAR in plaats van .MID?)
|