Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 styles

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
ron42 Geplaatst - 02/04/2012 : 13:36:42
Hoi iedereen
Ik heb op de site van de muziekmakelaar een style gedownload 1 woord perfect.
Het word keurig aan geleverd als midi, style en pad inclusief pdf bestand met bladmuziek het klinkt ook heel mooi echt een aanrader.
Nou is het aanbod niet zo groot en las hier over d-o-o.de heb daar ook een style gekocht 1 woord wat een troep had daar oxygen gekocht vind het slecht klinken je krijgt de style en het bladmuziek met alleen de akkoorden geen noten dus heb ze gemaild en krijg als bericht terug dat ik dan ook de midi moet kopen a 11 euro met een ingewikkeld verhaal erbij.
Hun aanbod is echt groot maar mij zien ze daar niet meer was nu 4.95 kwijt,nou daar kom ik wel overheen.
iemand hier nog tips waar je ook goede styles kan kopen
mvg
ron
nog steeds zeer blij met me tyros
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
pianoplayer Geplaatst - 05/04/2012 : 18:58:44
Hoi iedereen,

mijn ervaring met DOO is dat de kwaliteit erg wisselend is. Recent gemaakte styles klinken toch heel mooi vind ik.

Groetjes
ron42 Geplaatst - 04/04/2012 : 18:19:13
Denk dat het ook een kwestie van smaak is maar het zou best kunnen dat de style die ik gekocht heb net diegene is die (wat ik vind)lekker klinkt.
Styles zelf maken zoals boembas dat doet lijkt me het leukste maar dan moet je weten wat je doet ik heb me tyros op de pc aangesloten gewoon audio
dus geen midi en ik zit al uit te vissen hoe ik nu op me pc moet opnemen.
Ik heb zo een e-mu kaart erin zitten maar toen was het mono en kon ik opnemen nu heb ik hem eindelijk goed klinkend en stereo maar neemt die weer niet op pfff.
maar goed dat is een ander topic.
ben nu dik anderhalf jaar bezig en er komt zoveel info op je af dat ik me maar ff concentreer op het spelen daar heb ik tyros tenslotte voor.
Zo blijf je bezig he :-)
gr
ron
tyros2 Geplaatst - 04/04/2012 : 09:34:08
Ik ben ook gestopt met kopen van stylen van
de Muziekmakelaar, ook ik vindt ze niet goed.
Een betere ervaring heb ik met Hageshop.de en DOO.de
Moet wel bekennen dat mijn voorkeur dan ook naar de
Duits/Oostenrijkse muziek gaat en daar voorziet
de Muziekmakelaar ook niet in.
De stylen van de Muziekmakelaar zijn wel compleet maar daar
houd het dan ook mee op.
Stylen van Yamaha zijn goed maar op het gebied van songgerichte
styles dan mis ik het e.e.a.
Of mis ik nu echt wat ???????

Muzikale Groet
Henk
MrBoembas Geplaatst - 03/04/2012 : 23:16:49
@soryt Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik de styles van de makelaar ook niet vaak om aan te horen vind, daarom maak ik ook nu mijn eigen styles ;-) of ik bewerkt de Tyros Yamaha styles. Dan ben ik altijd te vrede.

Grtz,

Daniel.
Soneg Geplaatst - 03/04/2012 : 00:49:23
Ik heb met DOO style's prima ervaring, ik vond ze van de muziek makelaar juist niet om aan te horen (enkele van gekocht)en de
balans in div stylen was ver te zoeken.
En inderdaad zijn de orginele Yamaha style's altijd nog de beste.

Soryt
ron42 Geplaatst - 02/04/2012 : 21:31:28
Ik vind het ook niet erg om wat te betalen voor een goede style heb equinox5 gekocht en die klinkt gewoon heel erg goed.
Een gratis style zit meestal weer geen sheet bij en klinkt vaak minder.. ik wil het compleet en gewoon lekker spelen.
Ik heb wel bij yamaha gekeken maar alleen van die algemene styles gevonden die klinken super maar is niet wat ik zoek als ik een nummer speel moet die het origineel zo dicht als mogelijk is benaderen dat vind ik gaaf.
Rene Geplaatst - 02/04/2012 : 20:49:51
Leuke discussi,......

Wat Roel al aangeef, de mooiste styles voor de Tyros, zijn de styles van Yamaha zelf.
Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Rene.

Ik heb 'm......de Tyros 4
Samson resolv 65A monitorset, db Technologies DVX12, Sub18
laakies Geplaatst - 02/04/2012 : 20:12:13
Hoi,

Ik heb ook diverse styles via d.o.o. gekocht en deze zijn echt niet slecht, natuurlijk kun je de voices aanpassen en dan opslaan.

Met de gratis styles die op het net rondzwerven ben ik gestopt om te downloaden meestal zijn deze van slechte kwaliteit.

Ik koop liever 1 goede style dan een hoop uitzoek rommel, maar ja da's mijn mening.

Gr Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn nieuwe website
www.laakies.nl
MrBoembas Geplaatst - 02/04/2012 : 20:00:21
citaat:

Als je trouwens goede styles wilt, blijven er alleen de Premium Styles van Yamaha over

Of je koopt een paar styles op diskette bij Henk Oostendorp (die verkocht er een hele hoop alleen weet ik niet meer of die het nu nog verkoopt) Maar goed deze reklame mag altijd gemaakt worden op het forum toch T-Rossie

T-Rossie Geplaatst - 02/04/2012 : 19:11:36
Nee Ron..... niks aan de hand, zolang er maar niet wordt gehandeld- (geruild) of aanleiding wordt gegeven tot handelen in auteursrechtelijk beschermde styles, midis en/of bladmuziek. Dat is niet toegestaan.

Als je trouwens goede styles wilt, blijven er alleen de Premium Styles van Yamaha over

ron42 Geplaatst - 02/04/2012 : 18:41:10
Ehhh ik hoop niet dat ik iets verkeerds gedaan heb t-rossie?
het is niet mijn bedoeling om hier moeilijkheden te veroorzaken als ik iets verkeerds geplaats heb zeg het maar dab verwijder ik het weer no problemo :-)
T-Rossie Geplaatst - 02/04/2012 : 18:01:47
" Wat je ook kan doen, is hier op het forum vragen welke style je zoekt. Wellicht dat wij je kunnen verder helpen......"

Heren, zorgen jullie er wel voor dat onze gastheer Henk Oostendorp geen moeilijkheden krijgt met auteursrechten?
Styles e.d. mogen niet worden 'verhandeld/uitgewisseld' via dit forum.
Houd dit soort zaken buiten dit forum svp.

Moderator
ron42 Geplaatst - 02/04/2012 : 17:39:28
Hee rene dit is een goede site leuke linkjes ook over het hoe en wat.
tof man bedankt. :-)
Rene Geplaatst - 02/04/2012 : 16:55:54
Hallo Ron,

Kijk eens bij songstyles.tk.
Daar staan heel veel songstyles van redelijk goede kwaliteit en zijn nog gratis ook.
Overigens staan op Google diverse sites met gratis styles.
Gewoon proberen.
Wat je ook kan doen, is hier op het forum vragen welke style je zoekt.
Wellicht dat wij je kunnen verder helpen.

Rene.

Ik heb 'm......de Tyros 4
Samson resolv 65A monitorset, db Technologies DVX12, Sub18
ron42 Geplaatst - 02/04/2012 : 15:44:53
goedkoop is het ook niet maar het is naar mijn idee wel een hoop werk om te maken ik denk dat 5.95 voor alles best wel een schappelijke prijs is bij de muziemakelaar dan.
Ik kan zelf geen styles maken zou echt niet weten hoe ik dat moet doen dus voor mij is het wel en oplossing om ze te kopen en ik heb er ook veel plezier van.
ben wel bezig met midi heb me tyros via de pc op een versterker staan en een paar draide7 speakers het klinkt echt super.
heb ook cubase en sonar 6 was een aanbieding pakket volgens mij moet het dus wel mogelijk zijn om te maken maar tis echt pffff verdomd ingewikkeld.
Dus voor nu koop ik ze maar

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000