O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
hspeulman |
Geplaatst - 09/04/2012 : 19:28:47 Hallo, gisteren een vraag geplaatst op dit forum ivm het maken van opnames met wisselingen tussen Main en sub. Ik ben daar nog niet helemaal uit, maar ik loop wel tegen de volgende vraag aan. In de main heb ik een style ingespeeld. Daarnaast heb ik in de sub een partij ingespeeld, wat samen de song moet maken. In de audio setting klinkt dit op de T3 goed en compleet, maar als ik het heb weggeschreven in wave-formaat, dan mis ik toch de sub partij. Daarom ook genormaliseerd (ik dacht dat dit er wellicht mee te maken heeft) maar ook dat helpt niet, blijkt nu. Wat doe ik verkeerd? Ik ga er vanuit dat indien de audio compleet is en ik deze wegschrijf in een wave-formaat, dat dit gelijkend moet klinken als de audio file. Niet dus. Wie weet wat ik verkeerd doe? vergeet ik een stap bij het saven? Ik hoor graag. Vriendelijke groet Henk |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
hspeulman |
Geplaatst - 10/04/2012 : 17:16:21 Dag Eddy. Bedankt voor het meedenken. Enige optie in de T3 om een audio file weg te schrijven in wave op usb stick is export. Dat heb ik dus al inderdaad eerder gedaan. Groet Henk
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eddy vanzee
Hallo Henk probeer eens de file via "EXPORT" op te slaan op een USB-stick.
Waarschijnlijk weet je dit al: druk, op toets (onder) op "Change menu", zo kan je wisselen tussen 2 opdrachtvensters. VrGr eddy
|
eddy vanzee |
Geplaatst - 10/04/2012 : 15:33:39 Hallo Henk probeer eens de file via "EXPORT" op te slaan op een USB-stick.
Waarschijnlijk weet je dit al: druk, op toets (onder) op "Change menu", zo kan je wisselen tussen 2 opdrachtvensters. VrGr eddy |
|
|