O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Hanswiel |
Geplaatst - 24/08/2012 : 10:35:19 Hoi,
Ik geloof dat ik nu toch echt iets teveel aan de knoppen van de T3 heb zitten ""prutsen"". Als ik op transpose druk dan reageert de song daarop en bv niet het keyboard (KBD). Hoe kan ik dat weer herstellen?
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Hanswiel |
Geplaatst - 24/08/2012 : 18:10:08 OK Eddy,
Sommige technische dingen gaan me boven de pet maar ik denk maar zo: iets leer ik er elke keer wel van. Bedankt
Met muzikale groet, Hans
eddy vanzee |
Geplaatst - 24/08/2012 : 16:40:23 Hoi Hans, ik bedenk nog iets, er is een verschil tussen : zien en horen transponeren; ttz.bij een "Master-trnsp." zie je niets veranderen in de nootnotatie van een midifile maar je kunt het transp. toch horen, doch bij KBD of SONG -trsp. zie je tevens de nootnotatie veranderen (# & b). Dit kan soms voor verwarring zorgen wanneer enkel gekeken wordt naar de nootnotatie zonder te luisteren. VrGr eddy |
Hanswiel |
Geplaatst - 24/08/2012 : 16:24:42 Hoi Eddy,
Ik heb jullie boodschap niet goed geinterpreteerd. Ik dacht dat ik nu via het scherm waarin je master-song en kbd kunt moest gaan transponeren. Ik begrijp nu dat je daar vastlegd wat die knop moet doen.
Het werkt weer zoals voorheen. Beiden nogmaals bedankt.
Met muzikale groet, Hans
eddy vanzee |
Geplaatst - 24/08/2012 : 14:27:15 Hans, via de tip van Ruud kom je in "Controller" tabblad "Keyboard/Pannel" terecht; hier kan je, normaal gezien,instellen wat de knop "Transpose" op het KBD moet doen. Dit is dan een instelling die "algemeen" geldt. Het zou toch moeten werken, zoniet scheelt er iets aan je KBD. Via "Mixing Console" tabblad "Tune" (linksonder) kan je ook transpose-instellingen kiezen, deze zal je dan waarschijnlijk wel in een registratie moeten vatsleggen. VrGr eddy
|
Hanswiel |
Geplaatst - 24/08/2012 : 13:02:48 Hoi Ruud en Eddy,
Dat is ok, maar,........als ik op transpose -/+ druk, dan reageert die -/+ transposeknop op het keyboard niet.
Met muzikale groet, Hans
eddy vanzee |
Geplaatst - 24/08/2012 : 11:55:16 Hallo Hans , wanneer je kiest voor : MASTER > transponeert zowel SONG en KBD SONG > transponeert enkel SONG KEYBOARD > transponeert enkel KBD VrGr eddy |
Ruud |
Geplaatst - 24/08/2012 : 11:43:06 Hallo Hans,
Druk daarvoor op Direct Access, gevolgd door de Transpose min-knop (-). Je kunt dan kiezen uit Keyboard, Song of Master.
Groet, Ruud |